Mănâncă mult, dar totuși slăbește, Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice

Mananci mult dar totusi slabesti

Publicat: 18 Noiembrie Accesări: Soţul meu este tipul de om pe care mulţi îl urăsc. El poate mânca trei porţii la cină şi totuşi rămâne slab. Joacă fotbal o dată pe săptămână, dar dacă participă la un maraton va termina înaintea multora dintre cei care dar totuși slăbește pregătesc de săptămâni.

La o scanare integrală, doctorul i-a transmis că nu a văzut pe nimeni cu atât de puţină grăsime internă ori de suprafaţă. Nu are viermişori, după câte ştiu. Toţi cunoaştem persoane care mănâncă precum caii, dar sunt slabi ca o greblă, pe când alte persoane, ca mine, par să adauge kilograme doar gândindu-se la mâncare. La baza acestei diferenţe stă metabolismulsuma reacţiilor organice care au loc în organism în fiecare clipă.

Cu siguranţă, când vorbim de îngrăşare, vorbim de mai mult mănâncă mult o relaţie directă între caloriile ingerate şi caloriile "arse".

mănâncă mult, dar totuși slăbește modalități bune de a stimula pierderea în greutate

Multe dintre concepţiile populare privind metabolismul nu rezistă verificărilor. Care este diferenţa dintre cei ca soţul meu şi cei ca mine? Cum putem folosi cunoştinţele existente pentru a ne controla greutatea? Studierea metabolismului Santorio Sanctorius este doctorul care în secolul al XVII-lea a desfăşurat un studiu privind metabolismul. De asemenea, el dar totuși slăbește cântărit mâncarea şi lichidele consumate şi părţile eliminate prin urină şi excremente.

Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall

Prin aceste verificări riguroase Sanctorius a descoperit că pentru fiecare 3,6 kilograme de mâncare consumată se elimină circa 1,4 kilograme de fecale.

Restul, a conchis el, se pierde prin piele şi "transpiraţie nedetectată". Astăzi ştim că grăsimile, carbohidraţii, proteinele mănâncă mult alcoolul pe care le consumăm intră în celulele noastre, într-o complexă reţea de căi biochimice eng. Orice exces este stocat în două feluri: glicogen, în ficat şi muşchi, şi sub formă de grăsime.

Organul central reglator al metabolismului este glanda tiroidăun organ în formă de fluture care eliberează hormoni ce cresc rata de generare a energiei de către celule.

De ce unii oameni sunt slabi, deşi mănâncă mult, iar alţii se îngrajă fără a mânca în exces?

O glandă tiroidă "leneşă", pe de altă parte, te face mai rece, îţi pierzi apetitul, dar te şi îngraşi. Dar afecţiuni ale glandei tiroide afectează doar 1 din de bărbaţi. Femeile sunt mai susceptibile, 1 din având o tiroidă hiperactivă şi 15 din una "leneşă". De aceea sunt gras. Probabil că lucrurile nu sunt atât de simple.

  • Sculptură și ghid de ardere a grăsimilor
  • Cele mai frecvente 6 motive pentru care nu reusesti sa slabesti.
  • De ce nu slăbești: 10 motive pentru care nu scapi de kilogramele în plus

Odihna consumă, totuşi, energie Se poate măsura rata metabolică a a unei persoane în condiţii de mănâncă mult a efortuluiplasând persoana într-o cameră metabolică, o cameră mică unde aceasta stă o vreme, de regulă 24 de ore.

În această perioadă cantitatea de căldură pe care o eliberează, oxigenul pe care-l consumă, dioxidul de carbon pe care-l produce şi azotul eliberat - sunt măsurate, pentru a se calcula întregul consum de energie. Compararea rezultatelor obţinute de la persoane grase şi slabe a dus la anumite surprize.

Ce se întâmplă? Pentru început, cei graşi au mai multe celule. Mănâncă mult nu e vorba despre numărul de celule, ci de tipul acestora.

mănâncă mult, dar totuși slăbește povești de succes despre pierderea în greutate a apelului real

Celulele muşchilor ard calorii de trei ori mai repede decât celulele de grăsime, dar nu sunt cele mai avide de energie. În timp ce te odihneşti, 1 kilogram de mușchi "arde" doar 13 calorii pe zi, pe când un kilogram de ţinut al inimii ori al rinichilor are calorii. Este asta o veste proastă pentru cei care speră să-şi crească rata metabolică prin exerciţii fizice?

  • Cum să pierzi grăsimea foarte ușor
  • Sunt situatii cu care majoritatea ne confruntam atunci cand vrem sa slabim.
  • Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice ⋆ zoso blog
  • Mananci mult dar totusi slabesti - Mananca sanatos

Înlocuind 1 kilogram de grăsime cu 1 kilogram de muşchi înseamnă că vei avea nevoie de 9 calorii în plus pe zi nu e chiar mână liberă de a mânca orice doreşti. Totuşi, având raport mai mare muşchi-grăsime, explică întrucâtva de ce bărbaţii au nevoie de mai multe calorii, în medie, decât femeile.

De asemenea, explică, în parte, de ce necesarul de energie al unei mănâncă mult scade pe măsură dar totuși slăbește îmbătrânește. Un tânăr de 20 de ani are cum 5 kilograme mai multă musculatură decât un bătrân de 60 de ani. Avantajul celor mai activi Desigur, rata metabolică nu este totul - cu cât eşti mai activ, cu atât consumi mai multe calorii. Cu toate acestea, repriza mănâncă mult fotbal săptămânală a soţului meu nu poate avea o importanţă decisivă în stabilirea felului în care arată.

Sunt multe persoane slabe care nu fac sport deloc. Care e secretul lor? O posibilitate ar fi aceea că aceste persoane sunt mai active decât grasime arzătoare. James Levine de la Clinica Mayo din Rochester, Minnesota, a efectuat un studiu cu 20 de persoane care au declarat că nu fac sport arzător de grăsimi zagreb, unii slabi, alţii uşor obezi.

Toţi au fost echipaţi cu senzori pentru a le monitoriza poziţia şi mişcările timp de 10 zile. Chiar dacă niciunul dintre cei 20 nu a făcut exerciţii fizice, cel uşor obezi stăteau pe canapea cu 2,5 ore mai mult decât cei slabi, echivalentul a 30 de calorii pe zi.

Diferenţe congenitale. Studii pe gemeni identici Şi nu ar trebui nici să eliminăm complet ipoteza că unii oameni sunt mai înclinaţi să adauge kilograme decât alţii.

Cum sa mananci mai mult si totusi sa slabesti! - interpretare-nume.ro

Pentru două săptămâni aceştia au mâncat normal, iar Bouchard a calculat de câte calorii au nevoie pentru a-şi păstra greutatea. Apoi le-a adăugat de calorii în plus pe zi, şase zile pe săptămână, mănâncă mult săptămâni - echivalentul a 84 de mii de calorii suplimentare pentru o persoană, pe toată perioada studiului.

mănâncă mult, dar totuși slăbește arzător de grăsimi t3 t4

Creşterea greutăţii a fost similară la cei doi gemeni ai fiecărei perechi, dar au fost stabilite diferenţe între perechile de gemeni cu valori cuprinse între 4 şi 12 kilograme. Un studiu ulterior tot cu gemeni a obţinut rezultate asemănătoare, de data asta urmărindu-se kilogramele pierdute într-o perioadă în care gemenii au efectuat exerciţii fizice. Astfel de studii reprezintă indicii puternice că factori genetici controlează înclinaţia către a lua în greutate.

Dar cum? Cinci factori ce influenţează cum arăţi În ultimele două decenii Bouchard şi colegii săi să obţină răspunsuri. Au identificat până acum 5 factori care dar totuși slăbește un mai mare câştig în greutate: - o mai mică masă musculară; - o condiţie fizică precară; - un nivel scăzut de testosteron care stimulează creşterea muşchilor ; - un nivel scăzut de răspuns la hormonul leptină; - "arderea" unei cantităţi mai mici de grăsime din hrana ingerată, dar totuși slăbește post de dar totuși slăbește.

Dar niciunul dintre ce cinci factori nu reprezintă un glonţ de argint, spune Bouchard, deşi avem un oarecare control asupra lor.

Slabeste acum!

Arderea diferită a grăsimii Sunt în mod particular nedumerită de ultimul factor. Se sugerează că dacă eu şi soţul meu mâncăm aceeaşi mâncare în cantitate marecorpul meu va genera energie din glucoză din digestia carbohidraţiloriar el va folosi mai multă grăsime din hrană. Dacă mâncăm mai multă mâncare decât avem nevoie, vom stoca excesul.

  1. Modalități de a arde excesul de grăsime corporală
  2. Pierderea în greutate o’que înseamnă
  3. Ecuatia de ardere a grasimilor

Totuşi, el va arde mai multe calorii făcând asta şi va rămâne cu mai mănâncă mult glucoză circulând prin sânge, iar excesul de glucoză va fi convertit în grăsime pentru stocare, proces care consumă energie. Asta sugerează că anumite persoane sunt mai "pricepute" în a gestiona excesul de mâncare, fără a se îngrăşa. Studiile sale arată cei care nu se îngraşă ard mai multă grăsime pe timpul somnului. Slăbitul şi somnul Înțelegerea rolului somnului în creşterea greutăţii este încă în stadiul incipient.

Bessesen crede că un motiv pentru care a fost atât de dificil să se observe diferenţe între cei care se îngraşă şi cei care sunt rezistenţi la îngrăşat este reprezentat de faptul că majoritatea studiilor compară metabolismul oamenilor pentru 24 de ore, care este o perioadă prea scurtă. Acesta mai crede că pentru a înţelege obezitatea este necesară o abordare holistică, implicând metabolismul, apetitul şi mănâncă mult din timpul zilei.

Folosind această abordare el a descoperit că 2 zile după o masă abundentă, cei care au tendinţa de a nu se îngrăşa manifestă o repulsie la mâncăruri bogate în calorii, ca prăjiturile, iar creierul reacționează mult mai "calm" la imagini ale dulciurilor. În plus, cei înclinaţi către obezitate au tendinţa de a fi mănâncă mult letargici zile după un exces culinar.

Microbii tata pierderea de grăsime Ar mai putea fi şi un alt mecanism, ignorat, care controlează apetitul şi metabolismul. Studiile pe şoareci arată că transferul microbilor intestinali de la animale grase duce la îngrăşarea şi a recipientului slab, în timp ce transferul microbilor de la un şoarece slab duce la pierderea în greutate a unui exemplar gras.

mănâncă mult, dar totuși slăbește slăbește e cum

O teorie spune că, în fapt, cantitatea de nutrienţi extrasă din hrana ingerată depinde de microbii din intestine - deşi unele studii nu au descoperit diferenţe mari de calorii în conţinutul fecalelor.

O altă idee este aceea că microbii intestinali monitorizează cantitatea de hrană ingerată şi eliberează substanţe care ne afectează apetitul şi cantitatea de grăsime arsă. Sunt încă nenumărate întrebări fără răspuns despre metabolism, nu în ultimul rând întrebarea dacă este de luat în calcul accelerarea acestuia pentru a duce la pierderea unor kilograme în plus. O posibilitate ar fi, desigur, transplantul de materii fecale de la o persoană slabă la una mănâncă mult, dar înainte de a proceda la astfel de măsuri trebuie să aşteptăm să înţelegem mai bine cum microbii intestinali ne influențează metabolismul.

Probabil din cauza copilăriei ceaușiste mă apucă tremuriciul doar când mă gândesc la regim. Dacă e mâncare pe masă o mănânc. Așa că m-am dus la sală, vă povestesc experiența. Nu e cine știe ce, dar poate mai ajută pe cineva.

Mai există oxintomodulina, un hormon supresor al apetitului şi care accelerează metabolismul, produs în mod natural oricând mâncăm. Studii pilot cu subiecţi obezi arată că injectarea regulată a hormonului ajută la pierderea greutăţii. Dar se crede că nu va apărea vreun produs pe piaţă înainte de 10 ani, perioadă în care se vor realiza testele necesare.

Ce este clar e că metabolismul este fenomenal de complicat, aşa că oricine propune un truc rapid pentru a-l accelera este neserios. Dar nu disperaţi.

mănâncă mult, dar totuși slăbește pierdere în greutate rev 90

Cu condiţia să faceţi distincţia dintre adevăr şi ficţiune, sunt unele lucruri pe care le puteţi totuşi face Citiţi: Mituri despre metabolism - în curând. Textul de mai sus reprezintă traducerea articolului Are some people doomed to be fatpublicat de New Scientist.

Puteți comenta folosind contul de pe site, de FB, Twitter sau Google ori ca vizitator fără înregistrare. Pt vizitatori comentariile sunt moderate aprobate de admin.

Asevedeași