Greșeli de pierdere de grăsime tnation

greșeli de pierdere de grăsime tnation

In functie de care revista citesti sau de care celebritate urmaresti pe Instagram, ajungi sa faci lucruri care de care mai nebunesti si cel putin indoielnice in incercarea ta de a arata bine. Si in functie de cine asculti si de la cine ceri sfaturi, vei ajungi sa-ti compromiti singur progresul si vei constata peste ani de zile ca ai facut atatea greseli la sala incat puteai avea un cu totul alt corp de-ai fi stiut la inceput ce stii acum.

Exact prin asta au trecut si cei ale caror sfaturi si recomandari urmeaza sa le citesti. Toti sunt fie culturisti profesionisti sau amatori, fie antrenori personali, fie autoritati in domeniul fitness-ului si al nutritiei.

Pierdere în greutate masculină de 41 de ani

Fara alte amanari, te las acum sa inveti de la expertii in domeniu ce sa eviti in materie de greseli la sala si in alimentatie. Sistemul Nervos Central si atunci e afectata cresterea progresiva a greutatilor. Daca urmaresti hipertrofia cresterea musculara, e buna o ciclizare a intensitatii.

Legat de dieta, dirty bulk n. Pui multa grasime cu care te lupti in perioade de definire, pierzand si din masa musculara. In perioadele de off season n-ai nevoie de mai mult de cal ca surplus pentru a te asigura ca nu stagnezi.

Cand am inceput acum 13 ani, lucram pectoralul pe fiecare zi, de luni pana duminica. Picioarele nu le-am lucrat vreo ani, iar nutritia era la pamant. Tin minte ca in primele luni de la 64 kg am ajuns la 62 cu toate ca eu vroiam sa pun masa musculara. Apoi am auzit prin sala ca daca vrei cresti trebuie sa mananci orice.

Intr-un an jumate am sarit pe la kg. Ma umplusem de vergeturi si de grasime. Tin minte ca prima data cand am tinut dieta am slabit de la la 75, in cam 6 luni. Am avut socuri mari de kg. Atunci cand aveam mancam mici prajiti si pulpe prajite in ulei si vreo 2l de lapte pe zi.

Ce i-as spune variantei mele de acum 13 ani daca as putea sa ma intorc in timp? Ca nutritia este totul si sa aiba rabdare.

Greseli in alimentatie

Schimbarea vine in timp. Nu poti avea rezultate de la o zi la alta. Exercitiile executate prost. Neavand posibilitatea de a plati un antrenor, ma pregateam singur la sala dupa cum ii vedeam pe altii sau pe internet, ceea ce este total gresit. Din cauza unor exercitii executate prost pot fi consecinte foarte grave asupra coloanei, dar nici nu se vor vedea rezultatele asteptate. Din acest motiv, consider ca antrenamentele cu un trainer sunt foarte importante pentru sanatatea noastra, dar si pentru rezultatele optime.

Greutatile prea mari. Insa aceste greutati prea mari nu ne ajuta in antrenamentele noastre doar ne pot provoca diferite afectiuni, iar scopul nostru este sa obtinem rezultate in urma antrenamentelor, nu sa ridicam greutati prea mari.

Lipsa unui plan concret de antrenamente. Aceasta greseala am facut-o poate ani la rand. Mi-a luat ceva timp pana am inteles cat de important este sa iti gandesti antrenamentele, sa te uiti in oglinda si sa vezi unde exista un deficit si care parte a corpului trebuie sa o antrenezi mai mult.

La fel, in aceasta situatie un trainer este cel mai potrivit pentru a stabili planurile de antrenamente. Abia cand am inceput sa ma pregatesc de concursuri am inceput sa ma documentez serios despre alimentatie. Alimentatia si antrenamentele merg mana in mana. Fara antrenamente nu obtii rezultate, cum fara o alimentatia buna, nu vei reusi sa progresezi ca sportiv.

O alta greseala mare, pe care o facem cu totii. Odihna este foarte importanta, insa nu ne dam seama decat atunci cand suntem la limita.

Ce greseli am facut in trecut? - Q\u0026A

Inca de la inceputurile practicarii acestui sport notiunile mele de dieta erau egale cu 0, antrenamentele erau cele pe care eu puneam accent iar alimentatia fiind lasata pe ultimul loc, chiar neluand-o in calcul deloc! Adica eu credeam ca daca te antrenezi tare si mult faci muschi cum ar spune unii,dar nu e deloc asa! Muschii cresc in faza de refacere aceasta inseamna aport caloric nesesar obiectivului dorit plus odihna, somnul!

O alta greseala pe care o mai faceam era sa ma antrenez foarte mult, dupa ce terminam un antrenament la sala, mergeam in spatele blocului unde mai faceam iar tractiuni cu baietii, dar asta nu este chiar o greseala foarte mare pentru ca incepatorii se supraantreneaza mai greu!

Greseli la sala: invata de la experti ce sa NU faci

Greseala pe care o consider eu cea mai grava a fost ca in primii ani nu mi-am antrenat trenul inferior adica cvadricepsii, bicepsii femurali si gambele Pe vremea aia eram un tip slabut, fara nici o indemanare atletica, care nu stia mai nimic despre cresterea in masa musculara. Asa ca am facut ce faceau toti ceilalti din sala. Acum cand ma gandesc suna absurd. Dar pe vremea aia nu stiam mai mult.

Mâncați prea repede Programulîncarctși o serie de responsabilități ne reduc timpul pentru servit masa. Dimineața suntem grăbiți și nici seara nu acordăm timp suficient pentru servirea mesei. Mâncatul pe fugă nu este plăcut,și de asemenea, dăunează sănătății. Dacă mâncați în grabă, corpul vostru nu reușește să trimită semnalul către creier că este sătul. Totuși, creierul are nevoie de informațiidin stomac, precum și de instrucțiuni de la hormoni că alimentele parțial digerate circulă deja prin tractul digestiv.

Iar cum prietenii mei si ceilalti tipi ce trageau de fiare faceau acelasi lucru, nici nu mi-am pus problema ca nu ar fi bine. Vestea buna e ca am crescut in masa musculara.

Importanța de grăsimi și de bază Bodybuilding Dieta Reguli pentru pierderea de grăsime by Cecile Bayeul, RN Share on Facebook Share on Twitter Învățați să pierdeți grasimi consumând grăsimi bune și respectând regulile corecte privind dieta Când majoritatea oamenilor încep o dietă de culturism, ei își spun că primul pas este să elimine toată grăsimea din dieta lor. Chiar dacă eliminarea consumului de grăsimi pentru a pierde grăsime pare foarte logică, este o mare greșeală care vă va împiedica să vă atingeți obiectivele de culturism!

Varsta si mediul hormonal de pe vremea respectiva m-au ajutat enorm. Vestea rea e ca dupa primele luni nu am mai vazut nici un progres, oricat de mult m-am chinuit. Aceasta e greseala pe care o regret cel mai mult.

Ghid pentru începători Pierderea grăsimii corporale Îmbunătățirea compoziției corporale. Decât să te concentrezi pe pierderea în greutate, ideal ar fi să îți îmbunătățești compoziția corporală per ansamblu. Pe lângă aspectul exterior îmbunătățit și starea de bine pe care acest factor le induce, putem adăuga mențiunea că un procent scăzut de grăsime corporală în favoarea masei musculare aduce cu el și performanțe fizice sporite.

Daca incepeam cu un program de incepatori si eram mai atent la felul in care fac exercitiile, nu numai ca evitam o gramada de dureri, dar imi construiam mult mai usor si mai rapid corpul dorit.

A doua greseala majora tine de alimentatie. Inainte sa-mi iau diploma de Specialist in Nutritie si Antrenament de Performanta si inainte de a ma consilia cu unii dintre cei mai mari experti in domeniu, am facut o multime de greseli micute - de la evitarea grasimilor, la evitarea carbohidratilor, la aruncarea de bani pe suplimente necalitative Fara indoiala numarul de calorii, proteine, carbohidrati si grasimi e foarte important pentru sculptarea unui corp fit.

Totusi, alimentele pe care le consumam sunt mult mai mult decat atat. Proportiile de micronutrienti, echilibrul acido-bazic, efectul inflamator a diferitilor compusi si multe alte aspecte complexe vor face o diferenta enorma pe termen lung. Spre exemplu: Cand eram tanar ma gandeam ca nu are rost sa-mi bat capul cu consumul de legume si verdeturi. Iar acelasi lucru e valabil si pentru grasimile esentiale si carbohidrati - mai ales daca te antrenezi intens pentru a-ti sculpta corpul dorit.

Importanța de grăsimi și de bază Bodybuilding Dieta Reguli pentru pierderea de grăsime

Nu in ultimul rand, a 3-a greseala tine de ce facem in afara antrenamentelor. La fel cum cresterea in masa musculara nu are loc in sala ci in zilele ulterioare ca adaptare a ceea ce ai facut in timpul exercitiilor, antrenamentele cele mai eficiente de slabire si definire sunt tot doar inceputul - adevaratele arderi avand loc dupa, prin efectul EPOC si alte adaptari metabolice.

De aceea, felul in care ne traim viata de zi cu zi poate sa ne ajute sau poate sa ne saboteze efortul.

slabeste in romana

Greșeli de pierdere de grăsime tnation, una din cele mai mari greseli ale mele a fost ignorarea posturii. Stand mult pe scaun la birou, cu capul aplecat in fata calculatorului si cu o mana mai in fata decat cealalta pe mouse, am dezvoltat o gramada de dezechilibre musculare. Iar acest lucru mi-a afectat foarte mult antrenamentele. Dureri de umar, dureri de spate, dureri de genunchi. Toate ai pornit de acolo. Iar repararea lor nu e deloc usoara daca repeti aceasi posturi confortabile dar gresite zi de zi.

In plus, stresul poate juca un rol foarte important datorita hormonilor secretati odata cu acesta. De aceea, o alta solutie importanta pe care am gasit-o in urma mai multor greseli, e ondularea antrenamentului si adaptarea acestuia la restul vietii.

Greseli la sala: invata de la experti ce sa NU faci - The Fit Baker

Cu alte cuvinte, nu greșeli de pierdere de grăsime tnation o idee buna sa tragi tare fara intrerupere saptamani la rand. In schimb, vei avea rezultate mult mai bune daca treci strategic prin perioade mai intense si perioade mai putin intense. Din pacate in ultima perioada, in mai toate ramurile sportive lucrurile au luat-o razna! Ma rog Despre greseli: pai la inceput am lucrat haotic, o greseala a fost sa sar peste ziua de picioare o perioada am recuperat greșeli de pierdere de grăsime tnation cu cate doua zile pe saptamana.

Am mai recuperat pe parcurs, insa nici azi nu fac asa cum ar trebui. Cam astea ar fi greseli mari Încerc mereu să găsesc cele mai bune metode prin care să îmi ajut clientele să se simtă cât mai bine în pielea lor și să atingă obiectivele pe care le setează. Învățăm, ne adaptăm pe parcurs, dar am ajuns să pot să spun sigur că nu există o rețetă care să se aplice la toată lumea, fiecare antrenament trebuie să fie custom design.

Există însă o serie de greșeli pe care le-am făcut și eu la început și pe care le-am observat la mai mulți începători: 1. Facem exclusiv cardio pentru că ne temem că nu vom putea să facem altceva. Nu întrebăm antrenori cu experiență pentru că ne este frică să nu părem ridicoli, neștiutori cum pierde corpul grăsime, poate, ne este frică de efortul pe care va trebui să îl depunem.

Ne uităm la antrenamentele vedelor, pentru că ele arată bine, și apoi încercăm să le copiem, neștiind cum să le adaptăm la corpul și condiția noastră fizică.

Stăm prea mult timp la sală, dar nu facem antrenamentele eficiente. Ne hazardăm să punem cât mai multe greutăți pe bare, dar nu facem exercițiile corect și ne accidentăm. Nu greșeli de pierdere de grăsime tnation hrănim corespunzător - ajungem să mâncăm mai puțin decât trebuie din dorința de a slăbi, dar așa ne scădem considerabil randamentul la antrenamente.

arzător de grăsime bon ou pas

Mergem la sală și bifăm toate aparatele, fără să știm că exercițiile lucrate cu greutatea corpului sunt mai sănătoase, mai normale pentru corp și ne ajută mai mult la slăbit. Nu avem răbdare - corpul nu reacționează imediat la noul stil de viață, iar dacă avem parteneri de fitness cu mai multă experiență, nu înseamnă că la ei rezultatele au venit peste noapte. Facem zilnic peste 30 de minute de cardio, alergând după slăbire, însă ne apropiem repede de zona de stagnare platou și, în loc să îl variem, suplimentăm cu alte ore de cardio.

Ne cumpărăm adidași frumoși, fără să vedem dacă sunt, într-adevăr, potriviți pentru antrenamentul pe care trebuie să îl facem; în teniși nu facem genuflexiuni neapărat corecte, trebuie să ne adaptăm echipamentul la antrenament.

Asevedeași