Pierderea în greutate descurajată. Pierderea în greutate – 3 obstacole psihologice - Doza de Sănătate

Ideea că arderea mai multor calorii decât consumăm direct duce la pierderea în greutate nu este întotdeauna cazul.

Sus Nu vi se pare. Cand incercati sa pierdeti in greutate nu va luptati doar cu poftele dumneavoastra, ci si cu propriul corp. Cand pierdeti tesut adipos din organism, scad nivelurile de leptina care semnaleaza organismului senzatia de satietate si cresc valorile hormonului numit gherlina care stimuleaza foamea. Acest dezechilibru hormonal persista destul de mult timp.

În timp ce funcționează pentru unii, există și alte zone care trebuie luate în considerare dacă aveți o perioadă dificilă de a arunca kilogramele. O femeie supraponderală se plimbă pe plajă.

Credit: Lisa F. Pentru persoana obișnuită, a pierde 1 - 2 kilograme pe săptămână este, în general, un ghid sigur de urmat.

Ai fluctuații de greutate zilnic? Iată care sunt valorile normale

Cât de mult poți pierde pe săptămână depinde în mare măsură de cât cântărești în prezent. O persoană de de kilograme va avea un timp mult mai ușor de a pierde în greutate decât o persoană de de kilograme pur și simplu pentru că stilul de viață al acelei persoane va permite schimbări mai drastice. Luați în considerare faptul că o persoană de de kilograme va mânca ipotetic 3.

Pierdere în greutate ronda byrne

Momentul în care individul reduce caloriile până la 2. Poate că persoana care cântărește de kilograme mănâncă deja doar 2. Pierderea medie în greutate săptămânală a persoanei respective poate fi de doar o jumătate de kilogram pe săptămână.

Masa musculara O persoană cu mai multă masă musculară și mai puțină grăsime corporală va pierde mai mult timp în greutate decât cineva care are un procent mai mare de grăsime corporală. Masa musculară este strâns legată pierderea în greutate descurajată metabolism.

pierd cosuri în greutate

Cu cât ai mai mult mușchi, cu atât mai multe calorii arzi, chiar și atunci când corpul tău este în repaus. Pentru a pierde cel mai mare număr de calorii posibile, concentrați-vă pe antrenamentul de forță pentru a vă crește mușchiul. Acest lucru vă va asigura că atunci când pierdeți în greutate, îl pierdeți din grăsimea corpului și nu din mușchi.

efect secundar al arzătoarelor de grăsimi

Vârsta, sexul și genetica Cu cât îmbătrânești, BMR-ul tău devine mai mic. Pe măsură ce îmbătrânești, rămânerea activă va fi foarte importantă în menținerea unui metabolism sănătos.

Pierderea rapidă și sănătoasă în greutate 🌶 - fără efect yo-yo

Poate însemna chiar să muncești mai mult și mai mult decât ai avut în trecut. Sexul joacă, de asemenea, un rol în pierderea în greutate. Bărbații au o grăsime naturală mai mică decât femeile, ceea ce face ca picăturile să fie mai ușoare.

Pierderea în greutate – 3 obstacole psihologice

Potrivit Acefitness. În cele din urmă, genetica joacă un rol foarte real în cât de ușor sau dificil este să slăbești.

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine.

Din păcate, nu există nicio modalitate de a vă reface corpul. Atitudine și Comportament În timp ce pierderea în greutate nu vine cu o pastilă magică și, cu siguranță, poate dura mult mai mult decât era de așteptat, rămânând pozitiv și concentrat va juca un rol imens în reușita sau nu.

Fii sincer cu tine însuți-te și păstrează-te pe spate pentru cât de harnic și concentrat ai fost.

Adevaruri despre pierderea in greutate

Urmărirea caloriilor, pregătirea majorității zilelor săptămânii și menținerea unei alimentații sănătoase vor fi cei mai mari factori în pierderea în greutate. Luați scările în loc de lift, mergeți la o plimbare cu prietenii în loc să ieșiți la cină și lăsați câteva mușcături pe farfuria în loc să terminați fiecare ultimă morselă.

modalități de a slăbi în trei luni

Recompensează-te cu haine noi de antrenament sau cu un masaj atunci când îți îndeplinești obiectivele. În cele din urmă, în loc să vă concentrați asupra imaginii mari, împărțiți-vă pierderea în greutate descurajată de pierdere în greutate în pași mai mici. Încercați să pierdeți 5 kilograme pe lună și luați măsurători lunare pentru a vă urmări progresul.

Dietă Ai fluctuații de greutate zilnic? Autor: Dr. Ai fluctuații de greutate zilnic? Iată care sunt valorile normale Cu toții avem fluctuații de greutate zilnice, dar cum știi dacă ai reușit să slăbești sau din contră, dacă ai slăbit prea mult?

Dacă fiecare uncie de efort nu duce la pierderea în greutate, consultați medicul dumneavoastră pentru a exclude eventualele probleme care vă inhibă rezultatele.

Asevedeași