Pierderea la fața locului de grăsime, Cum să scapi de grăsimea inferioară a burtei | interpretare-nume.ro

pierderea la fața locului de grăsime

Linia de jos Aproape toată lumea ar dori să-și schimbe anumite părți ale corpului.

ESTE POSIBIL SĂ VIZĂM PIERDEREA DE GRĂSIME CĂTRE ANUMITE PĂRȚI ALE CORPULUI? - FITNESS -

Linia de talie, coapsele, fundul și brațele sunt zone comune în care oamenii tind să stocheze excesul de grăsime corporală. Realizarea schimbării prin dietă și exerciții fizice necesită pierderea la fața locului de grăsime și efort, lăsându-i pe cei care doresc o rezolvare rapidă în căutarea unei soluții mai rapide.

Războaie de stocare lori pierdere în greutate

Cu toate acestea, există destul de multe controverse în legătură cu această metodă. Acest articol analizează în detaliu știința din spatele reducerii spotului.

pierderea maximă de grăsime 2 săptămâni

Ce este reducerea spotului? Teoria reducerii spotului este promovată în lumea sănătății și fitnessului de ceva timp. Cu toate acestea, nu există prea multe dovezi care să o susțină.

Cu toate acestea, cu puțin efort și dedicație, puteți scăpa de excesul de greutate modificându-vă dieta, efectuând antrenamente complete ale corpului și făcând schimbări simple de stil de viață. Pierderea excesului de grăsime Reduceți-vă aportul caloric. Când vine vorba de a pierde în greutate, nu există nici o modalitate de a face tratament la fața locului sau de a pierde în greutate doar din 1 parte a corpului la un moment dat. Dacă doriți să pierdeți grăsimea din burtă, va trebui să pierdeți în greutate totală prin reducerea aportului caloric. Reduceți aproximativ - de calorii zilnic din dieta dvs.

Reducerea spotului este un tip de exercițiu vizat destinat arderii de grăsime în anumite zone ale corpului. Un exemplu de reducere a petei este exercitarea tricepsului pentru a scăpa de excesul de grăsime de pe spatele brațelor.

cea mai bună băutură pentru a stimula pierderea în greutate

Această teorie a vizării anumitor părți ale corpului este populară, ceea ce determină mulți oameni să se concentreze doar pe zone supărătoare, mai degrabă decât să-și exercite întregul corp. Arderea grăsimii folosind această metodă poate fi deosebit de atrăgătoare pentru cei care au avut greutăți în pierderea în greutate în trecut sau nu au reușit să obțină rezultatele dorite folosind alte metode.

De ce unii oameni pot dori să reducă grăsimea în anumite zone Există nenumărate motive pentru care oamenii doresc să slăbească, inclusiv îmbunătățirea sănătății și reducerea riscului de boli cronice precum boli de inimă și diabet 1, 2.

Fata Fara Telefon - Povestea Cenusaresei

Unii oameni au tendința de a transporta excesul de greutate proporțional, în timp ce alții se țin de greutate în anumite zone precum fundul, coapsele sau burta. Sexul, vârsta, genetica și stilul de viață joacă toate un rol în creșterea în greutate și acumularea zonelor încăpățânate de grăsime corporală.

E timpul sa dai burta jos! 4 reguli simple, cu efect rapid

De exemplu, femeile au un procent mai mare de grăsime corporală decât bărbații și tind să stocheze excesul de grăsime la nivelul coapselor și al fesei, în special în perioada fertilă. Cu toate acestea, în timpul perimenopauzei și menopauzei, modificările hormonale pot determina schimbarea greutății în regiunea burtică 3.

Mesaje de slabire

Pe de altă parte, bărbații au mai multe șanse să pună kilograme în secțiunea lor de-a lungul întregii vieți 4. Creșterea în greutate poate fi foarte frustrantă și poate determina mulți oameni să caute alternative mai ușoare decât să urmeze o dietă sau să își crească nivelul de activitate. Reducerea spotului este promovată ca o modalitate de a reduce rapid grăsimea în zonele cu probleme.

Este posibil să vizăm pierderea de grăsime către anumite părți ale corpului?

Această metodă apelează la convingerea că lucrul mușchilor în zonele cu probleme este cea mai bună modalitate de a arde grăsimea în acel loc specific. Cu toate acestea, pierderea de grăsime nu funcționează în acest fel și există puține dovezi științifice care să susțină această afirmație. Este posibilă reducerea spotului? Deși vizarea pierderii de grăsime pierderea la fața locului de grăsime anumite zone ale corpului ar fi ideală, teoria reducerii la fața locului nu a fost dovedită eficientă prin studii științifice.

Cum să scapi de grăsimea inferioară a burtei

Cum funcționează pierderea de grăsime Pentru a înțelege de ce este posibil ca reducerea la fața locului să nu fie eficientă, este important să înțelegem cum organismul arde grăsimea.

Grăsimea din celulele dvs.

La pachet Grăsimea din burtă în zona abdominală superioară este o sursă comună de frustrare. Toate crengile și scândurile din lume pot consolida mușchii din acea zonă, dar s-ar putea să rămână un strat de grăsime. O combinație de genetică, factori de stil de viață și dieta determină locul în care corpul tău păstrează excesul de grăsime.

Înainte de a putea fi arse pentru energie, trigliceridele trebuie descompuse în secțiuni mai mici numite acizi grași liberi și glicerol, care sunt capabili să intre în fluxul sanguin. În timpul exercițiului, acizii grași liberi și glicerolul utilizat ca combustibil pot proveni de oriunde în corp, nu în special din zona care se exercită.

Majoritatea studiilor au scăzut reducerea spotului În afară de faptul că nu se corelează cu modul în care organismul arde grăsimea, o serie de studii au demonstrat că reducerea la fața locului este ineficientă.

De exemplu, un studiu efectuat la 24 de persoane care au finalizat doar exerciții care vizează abdominalii timp de șase săptămâni nu a găsit nicio reducere a grăsimii din burtă 5.

Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului în mod sănătos

Un alt studiu care a urmat 40 de femei supraponderale și obeze timp de 12 săptămâni a constatat că antrenamentul la rezistență al abdominalelor nu a avut niciun efect asupra pierderii de grăsime din burtă, comparativ cu intervenția dietetică singură 6. Un studiu axat pe eficacitatea antrenamentului de rezistență a corpului superior a avut rezultate similare. Acest studiu de 12 săptămâni a inclus participanți care au finalizat un program de antrenament care și-a exercitat doar brațele non-dominante.

Cercetătorii au descoperit că, deși s-a produs o anumită pierdere de grăsime, aceasta a fost generalizată în întregul corp, nu brațul fiind exercitat 7.

mananca sanatos pierde in greutate pe un buget

Câteva alte studii au dus la concluzii similare, concluzionând că reducerea spotului nu este eficientă pentru arderea grăsimilor în anumite zone ale corpului 8, 9, Cu toate acestea, un număr mic de studii au avut rezultate contradictorii. Un studiu realizat la 10 persoane a descoperit că pierderea de grăsime a fost mai mare în zonele apropiate contractării mușchilor Un alt studiu recent, inclusiv 16 femei, a constatat că antrenamentul localizat la rezistență urmat de 30 de minute de ciclism a dus la o pierdere mai mare de grăsime în anumite zone ale corpului Deși rezultatele acestor studii justifică cercetări suplimentare, ambele au avut motive potențiale pentru rezultate contradictorii, inclusiv tehnici de măsurare și un număr mic de participanți.

În ciuda acestor studii anterioare, cele mai multe dovezi științifice arată că nu este posibil să pierdeți grăsime într-o anumită zonă prin exercitarea acelei părți a corpului.

Diferența dintre reducerea grăsimilor la vedere și tonifierea țintită Deși reducerea grăsimii la fața locului este cel mai povești mici despre pierderea în greutate să fie ineficientă la arderea grăsimilor în anumite părți ale corpului, vizând zonele supărătoare prin tonifierea mușchiului de bază poate avea rezultate benefice.

În timp ce nu puteți alege în mod necesar locul în care corpul dvs.

Cele mai bune alimente pentru a mânca pentru pierderea de grăsimi în fund și șolduri

Acestea fiind spuse, este important să combinați exerciții de tonifiere direcționate cu antrenamente cardio pentru a arde grăsimea. Este adevărat că mușchii sunt întăriți și definiți prin exerciții de tonifiere, cum ar fi mișcări abdominale și bucle de hamstring.

Cu toate acestea, aceste exerciții nu ard o tonă de calorii.

Nu poți slăbi pe o anumită parte a corpului tău. Getty Images Dacă ați făcut vreodată mii de zdrobitoare încercând să pierdeți puțină grăsime din burtă atunci nu sunteți singur. Nesiguranța corporală este reală și multe persoane sunt sub presiune pentru a avea stomacul mai plat, coapsele mai subțiri sau tricepsul mai strâns. Oricât ne place, se dovedește că ideea reducerii la fața locului — antrenarea unei părți specifice a corpului tău pentru a pierde grăsimea acolo — este un mit.

De exemplu, făcând o mulțime de exerciții ab, va rezulta mușchii stomacului mai puternici, dar nu veți vedea definiția în zona respectivă decât dacă pierdeți din greutate corporală totală. Acesta este motivul pentru care cardio, antrenamentele întregului corp și o dietă sănătoasă sunt necesare pentru a vedea cu adevărat rezultatele. Cum se reduc zonele cu probleme de grăsime și ton Deși reducerea spotului nu poate fi cea mai bună utilizare a timpului dvs.

De exemplu, antrenamentele și exercițiile de mare intensitate care implică întregul corp s-au dovedit a fi cele mai eficiente la vărsarea kilogramelor Cele mai bune exerciții pentru reducerea totală a grăsimilor includ: Exercițiu cardiovascular: Cardio, cum ar fi alergarea și mersul pe bicicletă, folosește grupuri musculare mari și s-a dovedit a fi eficient la torciarea caloriilor.

Poate fi deosebit de eficient la topirea grăsimii încăpățânate a stomacului Studiile arată că HIIT poate fi mai eficient la arderea grăsimilor decât cardio în stare constantă Exerciții cu întregul corp: În loc să se concentreze pe o zonă a corpului, s-a dovedit că exercițiile din întregul corp, precum burpeii, ard mai multe calorii și duc la pierderi de grăsime mai mult decât exercițiile de tonifiere musculară

Amestec pentru pierderea în greutate

Asevedeași