Pierderea în greutate pierdere osoasă, Informatii generale despre osteoporoza

5 metode de a reduce riscul dezvoltării osteoporozei | Crisdent Clinic

5 metode de a reduce riscul dezvoltării osteoporozei | Crisdent Clinic

Solicitare Programare Cum va puteti mentine oasele sanatoase pentru a evita dezvoltarea osteoporozei Sunteţi aici :    affidea. In primul rand trebuie sa intelegeti modul in care dieta, activitatea fizică și alți factori ai stilului dumneavoastra de viață vă pot afecta masa osoasă.

Cereale pentru pierderea în greutate

Ce va poate afecta sănătatea oaselor? Cantitatea de calciu din dieta dumneavoastra. O dietă scăzută în calciu contribuie la diminuarea densității osoase, la pierderea timpurie a oaselor și la creșterea riscului de fracturi.

Sus - Artrita reumatoida - Este o forma de artrita care este asociata cu un risc crescut de osteoporoza. Medicamentele cu steroizi utilizate pentru tratarea acestei conditii cresc riscul de osteoporoza. Medicamentele pot determina pierderea de masa osoasa si pot declansa osteoporoza. Tulburari digestive si gastro-intestinale Sus - Boala celiaca - Persoanele care sufera de boala celiaca au probleme cu digestia alimentelor cu gluten, dar si dificultati de absorbtie a substantelor nutritive, inclusiv calciu si vitamina D.

Activitatea fizica. Persoanele care nu fac sport au un risc mai mare de a dezvolta osteoporoza la varste inaintate, decat cei care au un stil de viata activ.

Osteoporoza

Consumul de tutun si alcool. Studii recente au aratat ca tutunul consumat regulat de contribuie la dezvoltarea unei fragilitati a oaselor. Similar, consumul de alcool in exces si in mod regulat poate creste riscul de osteoporoză.

pierderea în greutate pierdere osoasă scădere în greutate fb

Studiile au aratat ca persoanele de sex feminism au un risc mai mare de a dezvolta osteoporoza pe parcursul vietii, deoarece acestea au mai putin tesut osos decat persoanele de sex masculin. Vârsta si istoricul familial. Oasele devin mai subtiri si mai slabe pe pierderea în greutate pierdere osoasă ce inaintati in varsta. În plus, dacă aveți o ruda de gradul 1care sufera de osteoporoză sau au existat in istoricul dumneavoastra familial cazuri de fracturi, sunteti expusi la un risc mai mare.

pierderea în greutate pierdere osoasă pierderea de grăsime devine slabă

Nivelul hormonilor. Hormonii tiroidieni in exces pot provoca pierderi de masa osoasă. La femei, pierderea mesei osoase crește dramatic in timpul menopauzei din cauza scăderii nivelurilor de estrogen. Lipsa prelungită a menstruației crește, totodata, și riscul de osteoporoză. La bărbați, nivelurile scăzute de testosteron pot determina, de asemenea, o pierdere a masei osoase. Tulburările de alimentație.

Cum va puteti mentine oasele sanatoase pentru a evita dezvoltarea osteoporozei

Persoanele care sufera de anorexie sau bulimie sunt expuse riscului de pierdere a masei osoase. În plus, unele studii au aratat cazuri in care chirurgia stomacului gastrectomiachirurgia pentru pierderea în greutate și afecțiunile cum ar fi boala Crohn, boala celiacă și boala Cushing pot afecta capacitatea corpului de a absorbi calciul, ceea ce poate duce la un risc crescut de a dezvolta osteoporoza.

Ce puteti face pentru a va menține oasele sănătoase? Incepeti cu câțiva pași simpli pentru a preveni sau încetini pierderea osoasă. De exemplu: Includeți o cantitate semnificativa de calciu în dieta dumneavoastră.

Boli care cauzeaza pierderea de masa osoasa

Pentru adulții cu vârsta cuprinsă între 19 și 50 de ani și in cazul bărbaților cu vârsta cuprinsă între 51 și 70 de ani, gramajul de calciu recomandat este de 1.

Recomandarea crește la 1. Surse bune de calciu gasiti in produsele lactate, migdale, broccoli, kale, somon, sardine și produse din soia, cum ar fi tofu. Dacă vi se pare pierderea în greutate pierdere osoasă să obțineți suficient calciu din dieta dumneavoastră, adresați-vă medicului dumneavoastră pentru a include suplimente. Acordați atenție vitaminei D. Corpul dumneavoastra are nevoie de vitamina D pentru a absorbi calciul.

Cum va puteti mentine oasele sanatoase pentru a evita dezvoltarea osteoporozei

Surse bune de vitamina D includ peștele uleios, cum ar fi somonul, păstrăvul și tonul. În plus, ciupercile, ouălele, laptele și cerealele sunt de asemenea surse bune de vitamina D. Soarele contribuie, de asemenea, la producerea de vitamina D. Dacă sunteți îngrijorat de obținerea unei cantități suficiente de vitamina D, adresați-vă medicului dumneavoastră pentru includerea suplimentelor. Includeți activitatea fizică în rutina zilnică.

pierderea în greutate pierdere osoasă poti sa slabesti cu t3 scazut

Exerciții precum mersul pe jos, jogging-ul și alpinismul, te pot ajuta să iti mentii oasele puternice. Includeti sportul in activitatea zilnica pentru o viata sanatoasa si pentru a diminua riscul de osteoporoza la varste inaintate.

In cazul in care sunteti ingrijorat cu privire la riscul dumneavoastra de osteoporoza, adresati-va medicului.

pierderea în greutate pierdere osoasă pierderea de grăsime 40 30 30

Acesta va poate recomanda testul de osteodensitometrie DXAcare va poate poate masura dentisitatea si masa osoasa si este folosit in diagnosticul osteoporozei. Investigațiile imagistice se realizează doar la recomandarea medicului specialist. Stiri » Affidea România face parte din Grupul Affideaunul din cei mai importanţi şi mai mari investitori şi operatori în domeniul sănătăţii din Europa.

Asevedeași