Scaderea in greutate ajuta afib. După un atac de cord

Scăderea colesterolului – între lene & superficialitate

Dar multiple studii clinice nu au reușit să arate vreo legătură între aportul de cafeină și episoadele de AFib 9, De fapt, consumul regulat de cofeină poate reduce chiar riscul pentru AFib Deși consumul de cafea poate crește inițial tensiunea arterială și rezistența la insulină, studii pe termen lung au descoperit că consumul regulat de cafea nu este asociat cu un risc cardiovascular mai mare Un studiu din a descoperit că bărbații care au raportat să bea 1 - 3 cani de cafea scaderea in greutate ajuta afib zi erau de fapt cu un risc mai mic pentru AFib Consumul de până la de miligrame mg de cofeină - sau 3 căni de cafea - pe zi este în general sigur Cu toate acestea, consumul de băuturi energetice este o altă poveste.

scaderea in greutate ajuta afib

Acest lucru se datorează faptului că băuturile energetice conțin cofeină la concentrații mai mari decât cafeaua și ceaiul. De asemenea, sunt încărcate cu zahăr și alte substanțe chimice care pot stimula sistemul cardiac Studii și rapoarte multiple de observație au asociat consumul de băuturi energetice cu evenimente cardiovasculare grave, inclusiv aritmii și moarte subită cardiacă 16, 17, 18, Dacă aveți AFib, poate doriți să evitați băuturile energizante, dar o ceașcă de cafea este bine.

scaderea in greutate ajuta afib

Gras Dacă aveți obezitate și hipertensiune arterială vă poate crește riscul pentru AFib, de aceea este important să mâncați o dietă echilibrată. Cardiologii pot recomanda să reduceți anumite tipuri de grăsime dacă aveți AFib.

scaderea in greutate ajuta afib

Unele cercetări au arătat că dietele bogate în grăsimi saturate și trans pot fi asociate cu un risc crescut de AFib și alte afecțiuni cardiovasculare 20, Alimentele precum untul, brânza și scaderea in greutate ajuta afib roșie au cantități mari de grăsimi saturate.

Grasimile trans se gasesc in: margarină alimente făcute cu uleiuri vegetale parțial hidrogenate anumite biscuiti si fursecuri gogoși alte alimente prajite Un studiu din a constatat că dietele bogate în grăsimi saturate și scăzute în acizii grași monoinsaturați erau asociate cu un risc mai mare de AFib persistent sau cronic Grăsimile monoasaturate se găsesc în alimentele vegetale, inclusiv: nuci ulei de masline Dar schimbul de grăsimi saturate cu altceva poate să nu fie cea mai bună soluție.

Un studiu din a descoperit un risc ușor crescut de AFib la bărbații care au înlocuit grăsimile saturate cu grăsimi polinesaturate.

După un atac de cord Care sunt simptomele de avertizare? După un atac de cord, este posibil să aibă probleme cardiace în continuare, în ciuda tratamentului medical de specialitate. Utilizați nitroglicerină conform prescripției. Dacă simptomele persistă, suna medicul. Dacă nu puteți contacta medicul, apel

Cu toate acestea, altele studiu au legat dietele bogate în grăsimi polinesaturate omega-3 cu un risc mai mic de AFib. Este probabil ca surse mai puțin sănătoase de grăsimi polinesaturate, cum ar fi uleiul de porumb și uleiul de soia, să aibă efecte diferite asupra riscului AFib decât sursele sănătoase de grăsimi polinesaturate precum somonul și sardinele. Este necesară o cercetare de mai bună calitate pentru a determina modul în care grăsimile polinesaturate afectează riscul AFib.

Fibrilaţia atrială şi insuficienţa cardiacă

Vestea bună este că, dacă nu ați avut cea mai sănătoasă dietă în trecut, mai este timpul să încercați lucrurile. Modalități excelente de a aborda excesul de greutate și de a îmbunătăți sănătatea generală a inimii, includ: reducerea aportului de alimente procesate cu calorii mari creșterea aportului de fibre sub formă de legume, fructe și fasole, tăierea zahărului adăugat Studiile arată că aportul de sodiu poate crește șansele de a dezvolta AFib Acest lucru se datorează faptului că sarea poate ridica tensiunea arterială Hipertensiunea arterială sau hipertensiunea arterială pot aproape dubla șansele de a dezvolta AFib Reducerea sodiului în dieta dvs.

Aveți grijă să citiți etichetele și să încercați să rămâneți cu alimente proaspete și alimente cu conținut scăzut de sodiu sau fără sare.

scaderea in greutate ajuta afib

Ierburile și condimentele proaspete pot păstra aromele alimentare fără tot sodiul adăugat. Centre pentru controlul și prevenirea bolilor CDC recomandă consumul a mai puțin de 2.

De exemplu, sincopă sau leșinla mulți pacienți este un indiciu al unei probleme de ritm cardiac potențial fatală. Lipsa de conștientizare a sincopă în comunitatea medicala inseamna ca merge de multe ori nerecunoscute sau, mai rău, diagnosticat greșit ca epilepsie. Acest lucru se poate face dificil pentru un medic pentru a confirma un diagnostic. Un monitor Holter este un dispozitiv care poate înregistra 24 de ore de semnale ECG și un monitor de evenimente poate înregistra până la aproximativ 30 de zile. Pentru aritmii care apar mai puțin frecvent, o buclă de înregistrator inserabile poate fi implantat sub piele de piept pentru a activității cardiace record pentru mai mult de un an.

Experții nu sunt clar în ceea ce privește legătura dintre diabet și AFib. Dar nivelul ridicat al glicemiei, care este un simptom al diabetului, poate fi un factor.

Un studiu din realizat în China a constatat că rezidenții de peste 35 de ani cu niveluri ridicate de glucoză din sânge EBG aveau mai multe șanse de a experimenta AFib în comparație cu rezidenții fără EBG. Alimentele bogate în zahăr îți pot ridica nivelul glicemiei.

Mâncarea constantă a multor alimente zaharoase poate provoca, de asemenea, rezistență la insulină, ceea ce vă crește semnificativ șansele de a dezvolta diabet Sunt necesare mai multe cercetări pentru a determina modul în care nivelul glicemiei poate afecta AFib.

Încercați să limitați:.

scaderea in greutate ajuta afib

Asevedeași