Încerc să pierd grăsimea corporală

încerc să pierd grăsimea corporală

By Radu Antoniu April 3, 64 Am citit recent o serie de articole scrise de James Krieger și mi-am confirmat ceva ce știam deja: Metodele convenționale de măsurare a procentului de grăsime corporală sunt foarte imprecise.

De multe ori am încercat să-mi estimez procentul de grăsime corporală folosind diferite formule și de fiecare dată era evident că numerele erau aiurea. În articolul de azi o să afli de ce numerele ies de obicei aiurea și o să afli cea mai eficientă metodă de măsurare a grăsimii corporale: Estimarea vizuală.

8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Limitele metodelor convenționale de măsurare a procentului de grăsime Cei mai mulți oameni își măsoară procentul de grăsime corporală folosind trei metode: Măsurarea circumferinței unor părți ale corpului și introducerea lor într-o formulă matematică Măsurarea grosimii pielii și introducerea rezultatelor într-o formulă matematică Folosind un sistem BIA Impedență bioelectrică Aceste 3 metode sunt imprecise pentru că au sunt o estimare bazată pe o altă estimare.

Circumferințele, grosimea pielii sau rezistența corpului la curent electric sunt transformate într-un procent prin formule matematice care au fost concepute pe baza rezultatelor obținute printr-o altă metodă deja destul de imprecisă: cântărirea în apă. Cântărirea în apă nu e așa de precisă pe cât cred oamenii. Rezultatele sunt și mai imprecise când se măsoară schimbările în compoziția corpului pe o perioadă mai lungă de timp.

One thought on “Pierderea in greutate VS pierderea grasimii corporale”

Îți dai seama cât de precise sunt formulele dacă se bazează pe cântărirea în apă. Cântărirea în apă estimează procentul de grăsime corporală comparând greutatea corpului cu volumul corpului. Grăsimea ocupă un volum mai mare pentru aceeași greutate în comparație cu celelalte părți ale corpului. BIA are și mai multe probleme.

Video CSID

Sisteme BIA se pot găsi în unele săli de fitness sau spitale și în cântarele electrice cu funcție de măsurare a masei de grăsime corporală. BIA estimează masa de grăsime măsurând rezistența corpului tău la un curent electric.

BIA subestimează foarte mult masa de grăsime din corp. Grăsimea e încerc să pierd grăsimea corporală prost conductor pentru curentul electric.

De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime 29 Sep scris de Gabriela Antoniu Actriţa Kate Winslet spune că nu s-a cântărit de peste12 aniiar câțiva experți în fitness i-au îndemnat şi pe alții să renunţe la a-şi mai număra kilogramele, relatează independent. Vorbind despre noul film "The Mountain Between Us",  în care care joacă alături de  actorul Idris Elba, actriţa a recunoscut : "Era foarte greu pentru el. Nu mai știu cât de mult cântăresc.

Mușchii și organele intere sunt în mare parte apă dar grăsimea conține foarte puțină apă. În teorie, cu cât rezistența corpului tău la curent ar fi mai mare, cu atât mai multă grăsime ai avea. Problema e următoarea: curentul electric alege întotdeauna conductorul cu cea mai mică rezistență.

cele mai eficiente strategii de pierdere în greutate

Chiar dacă ai o grămadă de grăsime sub piele, curentul electric nici măcar nu o să o atingă ci o să treacă prin mușchi și încerc să pierd grăsimea corporală. Nivelul de hidratare al corpului afectează și mai mult rezultatele.

Limitele metodelor convenționale de măsurare a procentului de grăsime

În plus, formula prin care masa de grăsime estimată e transformată în procent e concepută tot pe baza rezultatelor cântăririi în apă. Ca rezultat, BIA subestimează foarte mult masa de grăsime din corp. Nu te baza pe el. Cea mai precisă metodă de măsurare a grăsimii corporale e modelul Quatro Compartimento.

Metoda asta măsoară ponderea a 4 componente ale corpului: mineralele, apa, grăsimea și proteinele. Densitatea corpului e măsurată folosind ori cântărirea în apă ori Bod Podapa din corp se măsoară folosind o metodă numită deterium dillution  și densitatea mineralelor din oase e măsurată cu DEXA.

Pierderea in greutate VS pierderea grasimii corporale

Apoi estimările pentru scaderea in greutate ajuta bph component se determină folosind ecuații. Evident, modelul nu e o opțiune valabilă pentru oamenii obișnuiți pentru că e foarte scump și nu se folosește decât pentru cercetări științifice. Estimarea vizuală La urma urmei metoda cea mai potrivită pentru noi rămâne tot oglinda. Cu toții ne dăm seama când ne-am îngrășat puțin sau când am slăbit. Nu avem nevoie de un aparat sau o formulă să ne spună asta.

7. Concluzie, 13 modalităţi de a arde grăsimea - articole blog

Totuși, ce avem nevoie e un sistem de referință cu care să ne comparăm. Asta am făcut în video-ul atașat la articol. Am inclus o grămadă de poze cu care te poți compara și să-ți faci o idee care e procentul tău de grăsime corporală.

În plus, estimarea vizuală e în opinia mea cea mai bună metodă prin care să-ți urmărești progresul.

Ultima oră

Cam pe acolo apare forma de clepsidră care e așa de atractivă. Fiecare are diferite opinii în privința corpului ideal dar în general bărbații vor să aibă mușchi bine dezvoltați și cât de cât definiți.

meridianul de slabire dinamic

De ce e important să știi estimativ procentul tău de grăsime corporală 1. Ca să-ți poți estima necesarul de calorii și macro-nutrienți Cea mai bună formulă de estimare a ratei metabolismului bazal RMB pentru indivizii în formă e formula Katch-McArdle. Dar pentru asta ai nevoie de procentul de grăsime corporală măcar estimativ.

Ce greșeli faci când spui că vrei să slăbești

Grăsimea nu arde calorii aproape deloc, de aceea formulele care estimează RMB-ul fără să țină cont de procentul de grăsime corporală supra-estimează necesarul zilnic de calorii. În funcție de RMB îți setezi caloriile pentru slăbit sau pentru ca să iei masă musculară. Dacă RMB-ul nu e corect, poți să ai impresia că faci totul perfect și nu obți niciun rezultat. Ca să-ți setezi cum trebuie perioadele de luat masă musculară și slăbit Atunci când iei masă musculară, invitabil te vei îngrășa puțin.

E esențial să știi să-ți estimezi procentul de grăsime corporală ca să știi să setezi cum trebuie aceste perioade.

Vreau să pierd mai multe grăsimi

Indiferent care e țelul tău, vei știi ce trebuie să faci ca să ajungi acolo: să slăbești sau să te îngrași. Pentru sănătate Procentele ridicate de grăsime corporală sunt asociate cu tot felul de probleme de sănătate.

Oamenii supraponderali ar face un lucru minunat pentru sănătatea lor dacă ar slăbi puțin. Concluzie Nu te baza pe formule matematice sau alte metode complicate pentru ca să-ți estimezi procentul de grăsime corporală.

Cea mai simplă și eficientă metodă rămâne estimarea vizuală. Pe măsură ce faci shimbări în modul cum arăți poți să folosești video-ul atașat la articol ca sistem de referință.

Asevedeași