Cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate, Stimularea metabolismului

Cum să-ți îmbunătățești metabolismul: încearcă aceste șapte idei - Exquis

Acestea influențează eficient procesele metabolice și celulare, elimină substanțele toxice și întăresc sistemul imunitar.

Ce este metabolismul??

Activitate fizică pentru accelerarea metabolismului Fibrele musculare cântăresc mai multă grăsime corporală și necesită mai multă energie pentru a funcționa.

Antrenamentele intense la sală de câteva ori pe săptămână timp de de minute grăbesc metabolismul pe zi cu o medie de de calorii. Acest efect continuă chiar și în zilele fără antrenament. Alergarea ajută bine, și anume alternarea vitezei. Viteza de rulare poate fi mai mică la început, după minute, este mai bine să accelerezi, apoi să reveniți la funcționare ușoară.

Și un pic despre secrete ...

Și așa de mai multe ori. Aerobicul zilnic timp de 30 de minute ajută la arderea caloriilor. Puteți face și acasă, luând mici pauze pentru a începe. După antrenament, de obicei te simți flămând.

Astfel reacționează organismul la arderea caloriilor, necesitând reînnoirea lor. Dar nu ar trebui să te grăbești să mănânci. Consumul de calorii poate varia semnificativ în funcție de ora zilei, tipul de activitate și ritmurile biologice ale unei persoane. În acest sens, metabolismul este de obicei împărțit în cinci categorii. Nivelul bazal.

Cum să grăbească metabolismul pentru pierderea în greutate acasă

Viteza proceselor metabolice în repaus sau în timpul somnului. Energia este cheltuită doar pentru respirație, bătăi inimii, circulația sângelui și lucrul creierului.

cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate

Cheltuieli minime de energie pentru menținerea funcțiilor normale ale corpului. Efectul termic al digestiei. Este cheltuit pentru procesarea alimentelor. Acest indicator este cel mai mare dimineața, în câteva ore de la trezire.

cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate

Efectul termic al exercițiului fizic. Numărul de calorii arse în timpul antrenamentelor sportive.

cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate

Schimb de activități zilnice. Energia arsă în timpul întregii activități fizice, cu excepția antrenamentelor sportive.

cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate

Aceasta este mersul, treburile gospodărești și munca mentală și o poziție statică. Ce este metabolismul Funcționarea normală a tuturor sistemelor corpului depinde în mare măsură de rata metabolică.

Tipuri de metabolizare

Activitatea vitală a fiecărui organ intern este însoțită de consumul de energie, prin urmare, resursele ar trebui furnizate organismului în mod regulat și consumate - neîntrerupt. Factori cheie Pentru a înțelege cum să îți grăbești metabolismul, trebuie să înțelegi ce factori îl afectează.

cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate

Există nouă puncte cheie care merită subliniate. Cu cât o persoană devine mai în vârstă, cu atât sunt mai cheltuite caloriile care intră în organism.

Ce factori influenteaza metabolismul?

Acesta este motivul pentru care marea majoritate a persoanelor în vârstă sunt supraponderale. Masa musculara. Creșterea musculară este însoțită de creșterea cheltuielilor de energie. Parametrii corpului. O persoană cu un fizic mare are un consum de calorii mai mult decât oamenii cu o dimensiune în miniatură.

Conform statisticilor, persoanele subdimensionate sunt mai susceptibile să sufere de excesul de greutate decât persoanele înalte. Temperatura aerului. Fiind la frig, corpul cheltuiește mai multă energie pentru a menține viața normală.

Mod de viata. Cu cât este mai activă o persoană, cu atât mai multă energie are nevoie în timpul zilei.

  • Creșterea metabolizării medicamentelor. Cum să îmbunătățești metabolismul cu medicamente
  • Cum să-ți îmbunătățești metabolismul: încearcă aceste șapte idei - Exquis
  • Cum să îndepărtați excesul de grăsime din tocate
  • Я всегда в форме. Красивая. Здоровая. Сильная. Стройная
  • Drenajul limfatic ajută la scăderea în greutate
  • Scădere în greutate rny
  • Pierderea în greutate rang miraj

Nu este vorba doar despre activitatea fizică, ci și despre activitatea mentală. Cultura alimentară. Principala sursă de energie pentru organism este hrana. În funcție de calitatea și frecvența aportului, rata proceselor metabolice poate varia semnificativ.

De obicei, copiii moștenesc rata metabolică de la părinți.

cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate

Fundal hormonal. Abaterile pot provoca o încetinire a metabolismului și, ca urmare, o creștere a greutății corporale. Cum să îmbunătățești metabolismul pentru pierderea în greutate primul rând, aceasta se referă la hormonii glandei tiroide și a sistemului reproducător.

La femei, spre deosebire de bărbați, corpul este mai înclinat să acumuleze resurse. De aceea, sexul corect se confruntă mai des cu problema excesului de greutate. Cele mai răspândite sunt trei concepții greșite care nu au nicio bază. Postul favorizează pierderea în greutate. Într-adevăr, în primele zile veți pierde rapid în greutate. Dar pe măsură ce reveniți la dieta dvs. În plus, dietele stricte sunt o modalitate sigură de anorexie și bulimie. Stomacul leneș - metabolism slab.

Asevedeași