Cât de rău arată când pierd în greutate, După o scădere în greutate, corpul se luptă să recâștige kilogramele pierdute

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine.

Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou. Nu fii descurajata! Orice persoana care incearca sa slabeasca se poate confrunta cu o perioada in care greutatea stagneaza, care apare chiar in conditiile in care dieta este urmata cu grija si este insotita de miscare regulata. Faza de platou poate varia de la cateva zile la cateva saptamani si uneori, cateva luni. Intelegand care sunt cauzele care determina faza de platou in slabire, poti decide ce masuri sa iei pentru a evita revenirea la vechile obiceiuri care ti-au adus surplusul ponderal.

DORU In acest articol vei invata despre 5 modalitati prin care organismul tau te poate pacali ca ai slabit.

Ce anume provoaca faza de platou In primele saptamani ale programului de scadere in greutate se produce o scadere rapida in greutate, care este normala. Acest lucru se intampla fiindca, atunci cand reduci caloriile, organismul produce energia care ii este necesara initial din eliberarea rezervelor sale de glicogen — acesta este un tip de carbohidrat care se gaseste in muschi si ficat. Glicogenul este partial compus din apa; asadar, cand glicogenul este ars de catre organism pentru a obtine energie, acesta elibereaza apa, ceea ce determina slabirea prin pierderea apei.

Efectul este insa temporar. Pe masura ce slabesti, pierzi, pe langa grasime, si din masa musculara. Muschii mentin rata la care sunt arse caloriile metabolism. Prin urmare, pe masura ce slabesti, metabolismul se reduce, ceea ce inseamna ca arzi mai putine calorii fata de perioada cand cantareai mai mult.

Metabolismul incetinit va reduce pierderea in greutate, chiar daca tu consumi acelasi numar de calorii care te-a ajutat sa slabesti.

Cand caloriile pe care le arzi sunt egale cu caloriile pe care le consumi, ai atins faza de platou.

cum să îndepărtați pata de grăsime din țesătură

Daca aplici aceeasi abordare pe care ai folosit-o cand ai inceput dieta — reducerea numarului de calorii si miscare regulata — iti mentii greutatea, insa nu mai slabesti. Deci, pentru a slabi mai mult, ai nevoie fie cât de rău arată când pierd în greutate cresti nivelul activitatii fizice, fie sa scazi numarul de calorii consumate.

Cum depasesti faza de platou Incearca sa vezi partea plina a paharului: ai facut eforturi pentru a scapa de excesul ponderal si ai obtinut rezultate. Faza de platou apare dupa ce ai perseverat in a manca sanatos si a face miscare. Deci, este un lucru bun!

CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC? | Domyos by Decathlon

Acum trebuie sa schimb ceva, este nevoie de o noua provocare! Cand ai ajuns in faza de platou probabil ca ai slabit cat a fost necesar, conform programului de slabire pe care l-ai urmat. In cazul in care doresti sa slabesti mai mult de atat, va fi nevoie sa modifici acest program de slabire. Incearca urmatoarele: Reevalueaza-ti obiceiurile. Reevalueaza alimentatia si activitatea fizica.

Asigura-te ca nu ai trisat cu portii de mancare mai mari sau ai scurtat programul de miscare.

ŞTIRILE ZILEI

Cercetarile sugereaza ca abaterile frecvente contribuie la aparitia fazelor de platou. Redu si mai mult numarul caloriilor. Pentru a continua sa slabesti, redu numarul caloriilor, insa nu sub Mai putin de de calorii pe zi pot sa determine senzatia de foame constanta, care creste riscul sa te supraalimentezi. Revizuieste-ti programul de miscare. Recomandarile generale sunt de 30 de minute zilnic, aproape in fiecare zi. Insa persoanele care doresc sa slabeasca ar trebui sa faca mai mult de atat si mai des sau sa creasca intensitatea exercitiilor pentru a arde mai multe calorii.

De exemplu, daca la programul tau obisnuit, adaugi un exercitiu care presupune ridicarea de greutati pentru a creste masa musculara, te cele mai bune 100 de sfaturi pentru pierderea în greutate vreodată ajuta in arderea unui numar mai mare de calorii.

Pierdere în greutate bj penn

Gandeste miscarea dincolo de sala de fitness. Mergi pe jos mai mult, foloseste mai putin masina sau, cand vremea iti permite, ocupa-te de gradina. Orice activitate fizica te va ajuta sa arzi mai multe calorii. Daca nu poti depasi faza de platou Daca eforturile de a depasi faza de platou nu dau rezultate, consulta medicul sau nutrititionistul pentru a incerca alte abordari.

Cuvinte cheie de căutare

Daca nu poti sa reduci numarul caloriilor sau sa cresti nivelul activitatii fizice, s-ar putea sa fie nevoie sa reevaluezi obiectivul slabirii. Bucura-te de kilogramele pierdute.

arsură nouă de grăsime

Poate ca cifra la care tintesti nu este realista pentru tine. Ai mancat sanatos, ai facut mai multa miscare si, prin urmare, ti-ai imbunatatit sanatatea.

Cum determină sportul luarea în greutate?

Daca esti supraponderal sau obez, chiar si slabirea modesta amelioreaza afectiunile asociate cu greutatea in exces. Nu te intoarce la vechile obiceiuri nesanatoase, fiindca te poti ingrasa la loc. Continua sa faci eforturi sa slabesti sau sa iti mentii greutatea actuala.

Sanatatea ta are numai de castigat! Surse de informatie:.

  • Remodelarea corporală nu înseamnă neapărat mai puține kilograme, deoarece grăsimea este mai ușoară decât mușchii.
  • Zerul arde grăsime
  • Arzător de grăsime hibrid avans elite s7
  • Atunci când activitatea fizică este practicată în timp ce țineți o dietă, se întâmplă adesea ca procesul de pierdere în greutate să stagneze, ba chiar să vă îngrășați.
  • Pierdere în greutate metabolică minnesota

Asevedeași