Ymca povești de succes privind pierderea în greutate

POSTUL Un Miracol

Cu alte cuvinte, ceea ce vrei cel mai mult să nu mai faci este lucrul pe care pur și simplu nu-l poți opri, chiar dacă ai încercat tot felul de moduri diferite. Te-ai gândit vreodată la asta așa?

Este ciudat, nu-i așa? Ai crede că ar fi ușor să oprești ceva ce vrei cu adevărat să nu mai faci. Și apoi, în mod logic, ați crede că ar fi mult mai greu să nu mai faceți ceva ce de fapt nu doriți să nu mai faceți. Vrei să nu mai mănânci prostii tot timpul sau nu? Voi presupune că da, da - ymca povești de succes privind pierderea în greutate, nu ați citi asta.

mâncați mai puține porcări mâncați mai multe alimente

Poate că există un alt mod de a te gândi la toate acestea. În loc să încercați să nu mai mâncați porcării, de ce nu recunoașteți că există o parte din voi care iubiri mâncând porcării. Trebuie sa fie. Nu ai face asta, care nu era adevărat.

Dacă ți-aș spune că trebuie să nu mai mănânci salată, probabil că o vei face instantaneu și fără probleme - pentru că nu există nici o parte din voi care să iubiri mâncând salată.

obiectivul de combustibil nike pentru pierderea în greutate modalități ușoare de a vă ajuta să pierdeți în greutate

Deci, există o parte din voi căreia îi place să mănânce porcării. Iată întrebarea mea: În loc să încercați - și să nu reușiți - să nu mai mâncați porcării, de ce să nu renunțați doar la partea din voi care vrea să mănânce porcărie? Nu ar fi asta o soluție infinit mai bună? Această parte nici măcar nu vă servește în niciun fel. Ce posibil rău ar putea proveni din lăsarea sa?

Pentru că în acest moment, chiar dacă nu te servește, chiar dacă te face nefericit Te ții de ceva ce vrei cu adevărat, cu adevărat, cu adevărat să renunți. Îl îngropi în loc să-l eliberezi. De ce? Și, poate mai important, ce s-ar întâmpla dacă lăsați această parte din voi să plece? Vreau să te gândești cu adevărat la asta. Ce s-ar întâmpla dacă ai renunța la acea parte din tine - acea parte din tine care vrea să mănânce porc, partea care nu te servește în niciun fel?

Și când, în sfârșit, renunți la el, cum va arăta viața ta? Ce va TU arată ca? Nu pot spune sigur. Dar pot spune că veți arăta foarte diferit după ce ați scăzut toată greutatea. Încă o dată, pentru că îmi este imposibil să exagerez importanța acestui lucru: partea din voi care vrea să mănânce în continuare porcării nu vă servește în niciun fel. Și, în loc să-l îngropați continuu din ce în ce mai adânc, astfel încât să nu aveți de-a face cu el, singurul lucru pe care trebuie să-l faceți este să-l lăsați să plece.

Run Streaker inspiră cu abordarea ei pozitivă pentru pierderea în greutate - Clasați Povești - 2020

Ai încercat să-l îngropi. De nenumărate ori. De ani de zile, probabil. Nu este timpul să încerci altceva? Deci, din nou, voi întreba: ce s-ar întâmpla dacă l-ai lăsa să plece? Răspunsul 7: Am, cred, o personalitate captivantă. Dacă puțin este bun, mai mult este mai bine și mai des.

Se pare că se aplică la toate - gogoși, cafea, fast-food, bere, etc Am urmat o dietă dintr-o oală sau două de cafea la micul dejun, fast-food pentru prânz și cină și un pachet de 12 de lichior malk după lucrează peste 6 ore - este ceea ce am făcut pentru a-mi menține mintea concentrată asupra programării, dacă asta are sens.

A funcționat timp de ani, dar evident că nu a fost o modalitate bună de a merge la lucruri. Ce s-a schimbat pentru mine Mi s-a spus mereu că, atunci când vine vorba de schimbarea obiceiurilor proaste, trebuie să o faci pentru tine, altfel nu te vei ține de ea. Ceea ce am constatat este că aveam nevoie de un motiv în afara mea, care să-mi dea motive să mă schimb și să mă țin de el.

Am primit un nou pooch, numit Chipper, de la un părinte adoptiv pe nume Gretchen, de la adăpostul San Berdoo.

Pierdere în greutate de 230 de kilograme lipaza pierde în greutate

A fost găsit speriat, slab, obosit, trăind sub un pod. Era atât de iubitor încât nu mi-aș putea imagina că va rămâne fără adăpost dacă aș muri și nu ar mai fi nimeni care să-l ia. Deci asta a fost motivația mea - să trăiesc cel puțin încă 10 ani pentru a-l trăi pe Chipper. Multe dintre celelalte postări enumeră lucruri care au ymca povești de succes privind pierderea în greutate parte din ceea ce a funcționat pentru a ajuta. Și drumul până unde am fost și unde mă aflu - poveste lungă despre acea tranziție - a durat un an până acum și a fost puțin mai departe.

Dar motivația pentru a face acest lucru a fost noul meu Chipper pooch - A trebuit să mă gândesc în afara mea. Vreau să-mi supraviețuiesc Chipper-ului. Și asta a funcționat ca motivație pentru mine de a-mi schimba căile.

Deci, în opinia mea, primul pas este să găsești care este această motivație pentru tine. Trebuie să găsiți un motiv care vă face să vă doriți să vă treziți mâine. Odată ce ai această motivație, atunci poți începe cu pasul următor. Știi, la fel de bine ca mine, că mâncarea de gunoi te va ucide devreme.

Nu vă concentrați asupra voinței, găsiți ceea ce vă motivează să vă treziți din nou mâine. Și atunci veți avea motive să o faceți, iar voința devine o problemă. Răspunsul 8: Este dificil să renunți la junk food, deoarece corpului tău îi lipsește probabil altceva.

Majoritatea oamenilor cu diete occidentale normale nu primesc suficiente fibre sub formă de legume cu frunze verzi și vitamine din legume colorate. Asigurați-vă că dieta dvs. De asemenea, asigurați-vă că obțineți suficientă apă și dormiți.

Învățăm să întârzie îndemnurile corpului nostru ca și copii, așa că deseori interpretăm greșit semnalele corpului nostru. S-ar putea să ne ceară apă sau somn și ne confundăm și credem că o putem satisface oferindu-i din ce în ce mai multă hrană nedorită, dar corpul cere încă mai mult pentru că încă nu a obținut ceea ce avea cu adevărat nevoie.

În cele din urmă, după ce vă asigurați că toate celelalte nevoi sunt îngrijite, este bine să vă răsfățați cu puțină mâncare nedorită.

Apoi, savurați gustul foarte încet și obțineți cât mai multă plăcere din cât mai puține junk. Dacă vă asigurați că obțineți mai întâi toate fibrele alimentare și vitaminele necesare, este posibil să fiți sănătoși și să aveți totuși puțină mâncare nedorită. De asemenea, devine mai ușor să găsești motivația de a mânca sănătos și de a face mișcare dacă găsești mâncare gustoasă sănătoasă și activitate fizică distractivă.

Parcurgeți piața fermierului sau secțiunea de produse din poveștile de produse alimentare și alegeți ceva care nu pare familiar ciocanul și dalta pierde în greutate ceva ce nu ați încercat niciodată.

Căutați pe web modalități de a pregăti noua mâncare, dacă este necesar. Încercați o varietate de preparate pentru a vedea dacă vreunul dintre ele are un gust mai bun decât altele.

Dacă îți place, atunci vei avea ceva sănătos care nu necesită multă motivație pentru a mânca. Dacă tot nu-ți place, încearcă altceva. Faceți-o o aventură sau faceți-o un joc pentru a vedea câte alimente diferite puteți încerca. Același lucru este valabil și pentru exerciții fizice.

pierderea în greutate și estetica estucia scădere în greutate asociată cu gerd

Verificați sala de sport locală sau YMCA sau căutați online idei diferite pentru activitatea fizică și încercați o activitate diferită de două ori pe săptămână până când găsiți ceva care vă place. Orice lucru care vă va crește ritmul cardiac timp de 20 de minute va funcționa, așa că înotul, baschetul și chiar jocurile video precum Dance Dance Revolution sunt moduri perfect bune de a vă exercita activitatea fizică. Nu trebuie să fie aerobicul mai tradițional, ridicarea greutăților, yoga etc.

bsh slimming gel bpom cum să pierzi fată grăsime de șold

Gândiți-vă să vă faceți sănătos ca să construiți obiceiuri bune mai degrabă decât numere pe o scară. Este greu să rămâi motivat atunci când îți măsori progresul în termeni de numere pe o scală, deoarece există prea mulți factori în joc, iar numerele de pe scară vor fluctua în modele aparent aleatorii, indiferent de ceea ce faci. Este posibil să slăbești după ce ai ieșit din pământ și să te îngrași după ce te-ai antrenat și ai murit de foame.

44 și trebuie să slăbești distribuitorii de pierdere în greutate au dorit

Numerele de pe scară nu sunt un mod foarte util de măsurare a progresului. În schimb, măsurați progresul în ceea ce privește frecvența obiceiurilor bune, așa cum fac adesea oamenii cu obiceiurile de igienă. De fiecare dată când faceți mișcare sau mâncați alimente sănătoase, urmăriți-le oferindu-vă puncte. Graficează punctele săptămânale sau lunare pentru a vedea progresul. Sau scrie un blog cu tot ceea ce ai încercat și dacă ți-a plăcut sau nu, dacă asta e treaba ta.

Urmăriți-vă numărul de momente importante și aniversările, cum ar fi cea de-a a mâncare nouă pe care ați încercat-o sau a a zi de antrenament.

Asevedeași