Cum să slăbești patrulater, ŞTIRILE ZILEI

cum să slăbești patrulater

Unele dintre cele mai eficiente comportamente și strategii psihologice care ajută la menținerea greutății după dietă includ alegerea unor alimente sănătoase și utilizarea autoculturii pozitive, potrivit unui nou studiu 1.

  • Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine
  • Sunt situatii cu care majoritatea ne confruntam atunci cand vrem sa slabim.
  • Arde cafea grasă neagră

Studiul a durat trei ani și a avut ca subiecți aproximativ 5. Cercetătorii au comparat acest grup cu un altul, care a avut ca subiecți peste de persoane cu obezitate și care au raportat că nu au câștigat sau pierdut mai mult de două kilograme în decurs de cinci ani.

Echipa de cercetare a examinat 54 de comportamente ale acestora în gestionarea greutății.

Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine

Oamenii de știință au descoperit că grupul care și-a menținut pierderea în greutate datorită câtorva strategii precum: stabilirea obiectivelor zilnice slăbire cârnați consum alimentar, notarea a ceea ce au mâncat în fiecare zi, cântărirea alimentelor, reamintitul succeselor anterioare și menținerea unei stări pozitive.

Alegerile mai sănătoase au devenit, de asemenea, mai automate, cu cât oamenii au continuat să facă acele alegeri. Aceste descoperiri sunt încurajatoare pentru cei care depun eforturi ca să-și mențină greutatea după ce slăbesc. Exces de greutate sau obezitate?

Tirochinul arde grăsime

În general, o persoană cu un IMC de ,9 este considerată a avea exces de greutate, în timp ce o persoană cu un IMC peste 30 este considerată a avea obezitate. O pierdere în greutate cu succes este asociată cu o varietate de beneficii pentru sănătate. Calitatea îmbunătățită a vieții observată în rândul celor care au pierdut în greutate și apoi s-au menținut cu succes în acest studiu poate servi drept o motivație importantă pentru persoanele care vor să-și mențină greutatea pe termen lung.

Iată câteva sfaturi practice pentru a-ți menține greutatea după ce slăbești: Fă mișcare cât mai des Să faci mișcare timp de cel puțin 30 de minute pe zi te ajută să-ți menții greutatea, prin echilibrarea caloriilor consumate. Mănâncă în fiecare zi micul dejun Cum să slăbești patrulater care iau micul dejun tind să aibă obiceiuri mai sănătoase, reușind astfel să își mențină greutatea.

Ghid pentru leneșul din tine: cum să slăbești fără dietă sau sală

Consumă multe proteine Proteinele te pot ajuta cum să slăbești patrulater îți menții greutatea prin reducerea apetitului, stimularea metabolismului și reducerea aportului total de calorii.

Cântărește-te regulat Să te cântărești te poate ajuta să-ți menții greutateaținându-te la curent cu progresele tale. Fii atent la aportul de carbohidrați Limitarea aportului de carbohidrați, în special a celor rafinați, poate contribui la prevenirea recuperării greutății pierdute.

modalități de a arde grăsimea ușor

Ridică greutăți Să ridici greutăți de cel puțin două ori pe săptămână poate ajuta la menținerea greutății prin păstrarea masei musculare. Hidreatează-te Apa consumată în mod regulat diminuează senzația de sațietate și îți poate stimula metabolismul, ambii factori fiind importanți în menținerea greutății.

greutăți care te ajută să slăbești

Odihnește-te suficient Alocarea unui timp suficient pentru somn te poate ajuta să-ți menții greutatea, ținând nivelul hormonilor sub control. Gestionează stresul Este important să gestionezi stresul, pentru a-ți menține și greutatea, deoarece excesul de stres poate crește riscul creșterii în greutate, stimulând pofta de mâncare. Urmărește aportul alimentar zilnic Înregistrarea aportului alimentar de la o zi la alta te poate ajuta să îți menții pierderea în greutate, făcându-te conștient de câte calorii și nutrienți consumi, conform doc.

Asevedeași