Greșeli cele mai mari de pierdere în greutate. Video: DE CE NU SLABESTI! | 7 Greseli Care Te Tin in Loc (Noiembrie 2020).

Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Rularea este o modalitate excelentă de a scădea kilogramele, dar eforturile de scădere în greutate devin deseori deraiate și apoi este greu să reveniți pe drumul cel bun.

slăbește fără să te miști ghid alimentar de ardere a grăsimilor

Iată câteva greșeli comune de pierdere în greutate și cum să le evitați. Doar pentru că cineva la televizor pierde 10 de kilograme într-o săptămână nu înseamnă că este sigur, sănătos sau realist pentru ca tu să faci același lucru.

Cum de a rezolva problema O cantitate sănătoasă de scădere în greutate este o lire sterline la două lire sterline pe săptămână. Cercetările arată că persoanele care pierd foarte mult greutatea foarte repede au mai multe șanse să le recupereze.

Așa cum ați văzut în episoadele "Unde sunt acum? Este important să fiți răbdători și să vedeți fiecare liră pierdută ca o realizare uriașă de-a lungul drumului.

Chiar și atunci când credeți că faceți totul bine, uneori, scara refuză să se extindă. S-ar putea să fiți tentat să renunțați la diete moft sau produse de slăbit care promit rezultate rapide și miraculoase. Dar dacă sună prea bine ca să fie adevărat, probabil este.

Și nu uitați să aveți alte metode decât numărul de pe scară pentru a măsura progresul dvs. Gândiți-vă la toate celelalte îmbunătățiri și beneficii ale sănătății pe care le vedeți, inclusiv reducerea stresului, îmbunătățirea somnului, creșterea energiei și reducerea riscului de apariție a multor boli. Dar ceea ce se întâmplă dacă vă lipsiți prea mult este că, de obicei, duce la supraalimentarea. Într-o zi pe care tocmai ți-ai ascuns și apoi te duci cu adevărat peste bord.

Cum de a evita cele mai mari greșeli de antrenament

Cum de a rezolva problema Dacă aveți o dorință foarte puternică, este bine să vă răsfățați - puțin. Încercați să vă împiedicați să treceți peste greșeli cele mai mari de pierdere în greutate, plasând doar o anumită cantitate de mâncare în fața dvs.

5 luni de slabire cum să pierzi grăsime pe adductorii

Puneți așchiile de cartofi într-un castron mic, în loc să le mâncați chiar din sac, de exemplu. Acest lucru este important mai ales după o alergare dificilă sau o antrenament atunci când s-ar putea să simțiți că este justificată o amețire mare de calorii.

În realitate, ați putea ajunge să consumați mai multe calorii decât ați ars în timpul alergării.

Dietă: cele mai comune greșeli care vă împiedică să pierdeți kilograme | Medika TV

De multe ori doresc să se trateze după un antrenament sau o cursă dificilă. Dar acest tip de sistem de recompensare poate cu adevărat să deraieze eforturile dvs.

pierzi în greutate cu ibs slăbește în perimenopauză

Puteți începe să utilizați orice scuză mică pentru a vă trata la un desert de calorii înalte sau alte indulgențe atunci când aveți un indemn pentru ei. Cum de a rezolva problema În schimb, beneficiați de recompense non-alimentare, cum ar fi unelte de rulare noi, pedichiură sau un masaj atunci când atingeți un obiectiv de alergare. Odată ce atingeți un anumit obiectiv, alegeți un nou punct de reper și un alt tratat non-alimentar pentru a merge împreună cu el.

urticarie și simptome de pierdere în greutate pierderea in greutate fata de pierderea de grasime

Dar, de obicei, strategia se opune. Corpurile noastre au un mecanism de supraviețuire încorporat pentru conservarea caloriilor atunci când mergem o perioadă lungă de timp fără a mânca. Deci, când renunți la mese, corpul tău încetinește metabolismul pentru a te împiedica să mori de foame. De asemenea, sărind peste o masă vă va face foame, ceea ce mărește tentația dvs. Cum de a rezolva problema Încercați să mâncați cinci până la șase mese mici în fiecare zi, sau trei mese și menopauză slim down gustări sănătoase între ele.

Veți descoperi că consumarea de mini-mese vă va ajuta să vă mențineți nivelul de energie pe parcursul zilei și să vă împiedicați să vă simțiți foame și apoi binging tot timpul. Dacă renunți la mese, cum ar fi micul dejun, pentru că nu aveți timp, încercați să mâncați ceva rapid, cum ar fi cerealele, untul de arahide la toast, brânza și fructele.

Dar adevărul este că, deși este important să folosiți băuturi sportive pentru a înlocui electroliții în timpul perioadelor lungi de alergare, nu trebuie să le beți în mod constant când nu alergați.

Nu numai că sunt bogate în calorii, dar au și un beneficiu nutrițional foarte mic și nu vă vor ține pe deplin.

seria mea de ardere jurnal grasă nebună deutsch cel mai bun mod de a pierde în greutate pentru obezi

Cum de a rezolva problema Stai departe de băuturile cu zahăr dulce, cu excepția cazului în care alergi mai mult de 90 de minute și trebuie să înlocuiți electroliții pierduți prin transpirație. De asemenea, ar trebui să încercați să evitați sucurile de fructe fructele întregi sunt întotdeauna mai greșeli cele mai mari de pierdere în greutatesifonul obișnuit și băuturile de cafea de înaltă calorii. Apa plată este bună pentru a rămâne hidratată în timpul săptămânii.

Dacă este prea plictisitor pentru dvs.

Die 5 Biologischen Naturgesetze - Die Dokumentation (Noiembrie 2020).

De asemenea, încercați să limitați consumul de bere și alcool la pahare pe săptămână. Problema este că aceste mese vă spun cheltuielile cu calorii ale unei persoane obișnuite și, de obicei, supraestimați cheltuielile cu calorii.

  1. Shutterstock Ești gata să slăbești.
  2. Facebook Email WhatsApp În medicină și nutriție, termenul dietă se referă la un regim alimentar special, recomandat fie în cazul unei maladii fie, mai curent, pentru menținerea stării de sănătate, pentru păstrarea sau atingerea unei anumite greutăți corporale etc.
  3. Este comun să luați decizia și să sarăți mai întâi într-un efort de scădere în greutate.

Același lucru este valabil și pentru benzile de alergare și alte mașini cardio care afișează cheltuielile cu calorii. Cum de a rezolva problema Este important să luați calorii estimări arse cu un bob de sare.

Ești mai indulgent

Este bine să utilizați numerele ca punct de referință pentru runele dvs. Aceasta este o modalitate ușoară de a începe să câștigi greutateîn ciuda eforturilor tale de efort. Dacă doriți cu adevărat o idee mai bună despre numărul de calorii pe care le ardeți în timpul alergărilor, încercați să utilizați un monitor al ritmului cardiac.

  • Centura slăbire talie 10 greșeli de pierdere în greutate O cură de slăbire se bazează, după cum bine știm, pe un regim alimentar.
  • Pierde 10 grăsimi corporale în 4 luni
  • Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)
  • Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita
  • 10 greșeli de pierdere în greutate

Acest lucru va fi mai precis decât bazându-se pe tabele sau citiri ale aparatelor cardio. Deci, dacă continuați să mâncați aceeași cantitate modalități de a slăbi în 6 luni calorii, veți lovi probabil un platou de pierdere în greutate. Cum de a rezolva problema Dacă doriți să scăpați în greutatetrebuie să reduceți treptat aportul de calorii.

10 cele mai mari greșeli de pierdere în greutate ar trebui să evitați - Aplicații și fapte -

Utilizați un caloric calculator pentru a determina cât de multe calorii aveți de fapt nevoie de fiecare zi. Odată ce ai numărul ăsta, trebuie să creezi un deficit - fie prin dietă sau exercițiu - de aproximativ de calorii pe zi pentru a pierde o lire pe săptămână. Related Content.

Asevedeași