Pierderi de greutate galoane. Categorii populare

Băutul unui galon de apă pe zi are beneficii?

Pierdeți constant apă din corp, în principal prin urină și transpirație. Pentru a preveni deshidratarea, trebuie să beți cantități adecvate de apă. Există multe opinii diferite despre câtă apă ar trebui să bei în fiecare zi.

pierderi de greutate galoane

Aceasta se numește regula 8 × 8 și este foarte ușor de reținut. Cu toate acestea, unii gururi ai sănătății cred că trebuie să sorbiți apa pe tot parcursul zilei, chiar și atunci când nu îți este sete. La fel ca în majoritatea lucrurilor, acest lucru depinde de individ. Mulți factori interni și externi îți afectează în cele din urmă nevoia de apă.

A lua cu livrare Prezentare generală Galonul de lapte pe zi GOMAD este exact cum sună: un regim care presupune consumul unui litru de lapte integral pe parcursul unei zile. Acest lucru este în plus față de aportul dvs. Ideea este să bei un galon de lapte integral în fiecare zi, până la atingerea greutății tale.

Acest articol aruncă o privire asupra unor studii privind aportul de apă pentru a separa faptele de ficțiune și explică cum să potriviți cu ușurință aportul de apă la nevoile dvs.

Aportul de apă afectează nivelul de energie și funcționarea creierului? Mulți oameni susțin că dacă nu rămâneți hidratat pe parcursul zilei, nivelul dvs. Și există o mulțime de studii care să susțină acest lucru.

DIETA GOMAD: AR TREBUI SĂ O îNCERCAȚI? - SĂNĂTATE -

Acest lucru se întâmplă în primul rând atunci când transpirați foarte mult. Deshidratarea ușoară poate afecta negativ și performanțele fizice, ducând la o rezistență redusă. REZUMATDeshidratarea ușoară cauzată de exerciții fizice sau de căldură poate avea efecte negative atât asupra performanței fizice, cât și a celor mentale.

pierderi de greutate galoane

Băutul de multă apă vă ajută să pierdeți în greutate? Există multe afirmații că aportul crescut de apă poate reduce greutatea corporală prin creșterea metabolismului și reducerea poftei de mâncare.

Prezentare generală

Cercetătorii au estimat că consumul de 68 de uncii 2 litri într-o zi a crescut cheltuielile cu energie cu aproximativ 96 de calorii pe zi.

În plus, poate fi benefic să bei apă rece, deoarece corpul tău va trebui să cheltuiască mai multe calorii pentru a încălzi apa până la temperatura corpului.

A bea apă cu aproximativ o jumătate de oră înainte de mese poate reduce și numărul de calorii pe care le sfârșești consumând, în special la persoanele în vârstă.

  1. Cata apa trebuie sa bei pe zi? - Informatii Sanatate
  2. Cum zumba te ajută să slăbești
  3. Fatkiller deutschland
  4. 35 de ani și nu poate slăbi
  5. Cea mai grea parte este gândirea.
  6. SĂ BEI UN GALON DE APĂ PE ZI: BINE SAU RĂU? - FITNESS -

În general, se pare că bea cantități adecvate pierderi de greutate galoane apă, în special înaintea meselor, poate avea un beneficiu semnificativ de pierdere în greutate , mai ales atunci când este combinat cu o alimentație sănătoasă.

Mai mult, un aport adecvat de apă are o serie de alte beneficii pentru sănătate. REZUMATApa potabilă poate provoca creșteri ușoare, temporare ale metabolismului și consumul acesteia cu aproximativ o jumătate de oră înainte de fiecare masă vă poate face să mâncați automat mai puține calorii.

Ambele aceste efecte contribuie la pierderea în greutate.

Sticla pentru hidratare Myprotein ½ Galon

Mai multă apă ajută la prevenirea problemelor de sănătate? Se presupune că mai multe probleme de sănătate răspund bine la aportul crescut de apă: Constipație: creșterea aportului de apă poate ajuta la constipație , o problemă foarte frecventă. Cancer: Unele studii arată că cei care beau mai multă apă au un risc mai mic de vezică urinară și cancer colorectal, deși alte studii nu găsesc niciun efect.

Pietrele la rinichi: Creșterea aportului de apă poate scădea riscul de pietre la rinichi. Hidratarea acneei și a pielii: Există o mulțime de rapoarte anecdotice despre modul în care apa poate ajuta la hidratarea pielii și la reducerea acneei.

Este important să bei suficientă apă

Până în prezent, niciun studiu nu a confirmat sau respins acest lucru. REZUMATConsumul mai multor ape poate ajuta la unele probleme de sănătate, cum ar fi constipația și pietre la rinichi, dar sunt necesare mai multe studii. Contorizează alte lichide spre totalul tău? Apa simplă nu este singura băutură care contribuie la echilibrul dvs.

Linia de jos Nevoile de hidratare sunt extrem de individuale și depind de mulți factori, inclusiv de dimensiunea corpului și nivelul de activitate. Multe persoane respectă regula 8x8, care recomandă să bei opt pahare de 8 uncii mlsau aproximativ o jumătate de galon 1,9 litride apă zilnic.

Alte băuturi și alimente pot avea un efect semnificativ. Un mit este că băuturile cofeinizate, precum cafeaua sau ceaiul, nu te ajută să te hidratezi, deoarece cofeina este diuretică.

De fapt, studiile arată că efectul diuretic al acestor băuturi este foarte slab. Majoritatea alimentelor sunt încărcate și cu apă.

Capete de dus galon pe minut — 597 oferte pe Joom

Carnea, peștele, ouăle și în special fructele și legumele conțin toate cantități semnificative de apă. Pentru mai multe idei, consultați acest articol despre 19 alimente bogate în apă. Împreună, cafeaua sau ceaiul și alimentele bogate în apă vă pot ajuta să vă mențineți echilibrul de lichide.

Majoritatea alimentelor conțin și apă.

pierderi de greutate galoane

Ai încredere în setea ta — este acolo pentru un motiv Menținerea echilibrului apei este esențială pentru supraviețuirea ta. Din acest motiv, corpul tău pierderi de greutate galoane un sistem sofisticat pentru a regla când și cât de mult bei.

Când conținutul total de apă este sub un anumit nivel, setea începe. Aceasta este controlată de mecanisme similare cu respirația — nu trebuie să vă gândiți conștient la asta. Pentru majoritatea oamenilor, probabil că nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la aportul de apă. Instinctul de sete este foarte fiabil.

Chiar nu există știință în spatele regulii 8 × 8. Este complet arbitrar. Acestea fiind spuse, anumite circumstanțe pot necesita un aport mai mare de apă. Cea mai importantă poate fi în perioadele de transpirație crescută. Aceasta include exerciții fizice și vreme caldă, în special într-un climat uscat.

Ai adăugat

Dacă transpirați foarte mult, asigurați-vă că reumpleți lichidul pierdut cu apă. Sportivii care fac exerciții foarte lungi și intense pot, de asemenea, să necesite reîncărcare electroliți împreună cu apă.

Pinterest În zilele noastre, se pare că abia puteți merge fără să auziți beneficiile unui titular de hidrat — mai ales ca atlet. Și din câte știu că am nevoie de să beau multă apă, întotdeauna am sfârșit.

Nevoia ta de apă crește, de asemenea, în timpul alăptării , precum și mai multe stări de boală, cum ar fi vărsăturile și diareea. Mai mult, este posibil ca persoanele în vârstă să fie nevoite să urmărească conștient consumul de apă, deoarece mecanismele de sete pot începe să funcționeze defectuos la bătrânețe.

REZUMATMajoritatea oamenilor nu trebuie să se gândească în mod conștient la pierderi de greutate galoane lor de apă, deoarece mecanismul de sete din creier este foarte eficient. Cu toate acestea, anumite circumstanțe necesită o atenție sporită asupra aportului de apă. Câtă apă este cea mai bună?

Gallon Water Challenge – Am băut un galon de apă timp de 30 de zile

La sfârșitul zilei, nimeni nu vă poate spune exact câtă apă aveți nevoie. Acest lucru depinde de individ. Încercați să experimentați pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Unii oameni pot funcționa mai bine cu mai multă apă decât de obicei, în timp ce pentru alții rezultă doar deplasări mai frecvente la baie. Leave a reply.

Asevedeași