Cum să slăbești în timp ce perimenopauză

Etichetă: insomnii

arde grăsime cel mai bun mod modalități de a slăbi sexual

Pierderea în greutate în timpul și după menopauză poate părea imposibilă. Schimbările hormonale, stresul și procesul de îmbătrânire pot funcționa împotriva ta. Cu toate acestea, există mai mulți pași pe care îi puteți face pentru a ușura pierderea în greutate în acest timp.

Articole recente

De ce menopauză face atât de greu să slăbești? Menopauză începe oficial când o femeie nu a mai avut un ciclu menstrual timp de 12 luni.

  • Cum slăbim la menopauză: sfaturi, diete şi trucuri utile - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  • Cum arăți când slăbești
  • ELYTIS Hospital: Semnele instalării menopauzei
  • Dieta de slabire la menopauza: alimente recomandate si exemple de meniu
  • Zeii ajută să slăbească
  • Cauzele care joacă un rol important în creşterea în greutate pe parcursul menopauzei includ: Fluctuaţiile hormonale —nivelul fie ridicat, fie foarte scăzut de estrogen poate duce la creşterea depozitelor de grăsime.
  • Время от времени он убеждал себя, что нисколько не беспокоится и по-прежнему владеет ситуацией.
  • Sfaturi de slăbit în 4 săptămâni

În această perioadă, este foarte greu să slăbească. De fapt, multe femei observă că, de fapt, încep să pună în greutate în timpul perimenopauzei, care poate începe cu un deceniu înainte de menopauză.

Exista multi factori implicati in acest fenomen, inclusiv hormonii, imbatranirea, genetica si stilul de viata.

Câțiva factori joacă un rol în creșterea în greutate în jurul menopauzei, inclusiv: Fluctuații hormonale: Atât nivelurile ridicate, cât și cele foarte scăzute de estrogen pot duce la creșterea depozitării grăsimilor 1, 2. Pierderea masei musculare: Aceasta apare din cauza vârstei, modificărilor hormonale și scăderii activității fizice 3, 4, 5.

pierdere în greutate mtf scăderea în greutate la scuturarea doamnei

Somn inadecvat: Multe femei au probleme cu somnul în timpul menopauzei, iar somnul slab este legat de creșterea în greutate 6, 7, 8. Rezistență crescută la insulină: Femeile devin deseori rezistente la insulină odată cu înaintarea în vârstă, ceea ce poate îngreuna pierderea în greutate 9, Ba mai mult, depozitarea grăsimilor trece de la șolduri și coapse la abdomen în timpul menopauzei.

pierde 5 din grăsimea corpului pierdeți în greutate folosind adderall

Aceasta crește riscul de sindrom metabolic, diabet de tip 2 și boli de inimă Prin urmare, strategiile care promovează pierderea de grăsime din burtă sunt deosebit de importante în acest stadiu al vieții unei femei. Caloriile sunt importante, dar dietele cu conținut scăzut de calorii nu funcționează bine pe termen lung Pentru a pierde în greutate este nevoie de un deficit caloric.

În timpul menopauzei și după, cheltuielile cu energia de odihnă ale unei femei sau numărul de calorii pe care le arde în timpul repausului, scade 11, Deși poate fi tentant să încerci o dietă cu foarte puține calorii pentru a pierde rapid în greutate, acesta este de fapt cel mai rău lucru pe care îl poți face.

tocurile te fac să slăbești arzătoare de grăsimi de cea mai bună calitate pentru pierderea în greutate

Cercetările arată că restricționarea caloriilor la niveluri scăzute determină pierderea de masă musculară și o scădere suplimentară a ratei metabolice 13, 14, 15, Așadar, în timp ce dietele cu un conținut foarte scăzut de calorii pot duce la pierderea în greutate pe termen scurt, efectele lor asupra masei musculare și a ritmului metabolic vor face dificilă menținerea greutății.

Mai mult, aportul insuficient de calorii și scăderea masei musculare pot duce la pierderea oaselor.

  1. Sfaturi pentru pierderea în greutate sănătos
  2. Он хотел бы довериться Хилвару, явно потрясенному неизбежной перспективой расставания, но не рискнул поставить на карту свои планы.
  3. Этого-то я и боюсь,-- горько проговорил Олвин.

Acest lucru vă poate crește riscul de osteoporoză Adoptarea unui stil de viață sănătos care poate fi menținut pe termen lung vă poate ajuta să vă păstrați rata metabolică și să reduceți cantitatea de masă musculară pe care o pierdeți cu vârsta.

Cu toate acestea, tăierea caloriilor crește prea mult pierderea mușchiului slab, ceea ce accelerează scăderea ratei metabolice care apare odată cu vârsta.

Dieta de slabire la menopauza: alimente recomandate si exemple de meniu

Dietele sănătoase care funcționează bine în timpul menopauzei Iată trei diete sănătoase care s-au dovedit a ajuta la pierderea în greutate în timpul și dincolo de tranziția menopauzei. Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați Multe studii au arătat că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt excelente pentru pierderea în greutate și sunt, de asemenea, capabile să reducă grăsimile abdominale 19, 20, 21, 22, Deși femeile peri- și aflate în postmenopauză au fost incluse în mai multe studii cu conținut scăzut de carbohidrați, au existat doar câteva studii privind această populație exclusiv.

All rights reserved doc. Autor: Dr.

Mai mult, aportul de carbohidrați nu trebuie să fie extrem de scăzut pentru a produce pierderi în greutate. Iată un ghid detaliat pentru dieta cu conținut scăzut de carbohidrați. Include un plan de mese și un meniu.

Din punct de vedere fizic, la nivel hormonal, tranziţia seamănă cu cea din timpul pubertăţii. Iată care sunt semnele acestei perioade: Perimenopauza vs menopauza Perimenopauza reprezintă un nou capitol în viaţa unei femei, fiind un interval de timp care durează câţiva ani, până la atingerea menopauzei. În această perioadă de tranziţie, femeia îşi pierde fertilitatea puţin câte puţin, ceea ce înseamnă oprirea producţiei de ovule. În medie, femeile ajung la menopauză la vârsta de 50 de ani. Există cazuri în care femeile nu au simptome ale perimenopauzei, ci intră direct în cea de-a doua fază, iar simptomele sunt mult mai severe.

Dieta mediteraneană Deși Dieta Mediteraneană este slabire grecia mai cunoscută pentru îmbunătățirea sănătății și reducerea riscului de boli de inimă, studiile arată că este posibil să vă ajute să pierdeți în greutate 21, 26, 27, Într-un studiu efectuat pe bărbați și femei în vârstă de 55 de ani și peste, cei care au urmat o dietă mediteraneană au avut reduceri semnificative ale grăsimii abdominale Citiți acest lucru pentru un ghid pentru dieta mediteraneană, inclusiv un plan de masă și un meniu.

O dieta vegetariana Dietele vegetariene și vegane au arătat, de asemenea, o promisiune pentru pierderea în greutate Un studiu efectuat la femeile aflate în postmenopauză a raportat o pierdere semnificativă în greutate și îmbunătățiri ale sănătății în rândul unui grup alocat unei diete vegane 31, Cu toate acestea, o abordare vegetariană mai flexibilă, care include lactate cum să slăbești în timp ce perimenopauză ouă, s-a dovedit că funcționează bine și la femeile în vârstă Cele mai bune tipuri de exerciții pentru pierderea în greutate Majoritatea oamenilor devin mai puțin active pe măsură ce îmbătrânesc.

Cu toate acestea, exercițiile fizice pot fi mai importante ca niciodată în timpul și după menopauză.

afirmații pentru succesul pierderii în greutate de ce ar trebui să slăbesc

Poate îmbunătăți starea de spirit, promova o greutate sănătoasă și vă poate proteja mușchii și oasele Antrenamentul de rezistență cu greutăți sau benzi poate fi extrem de eficient la conservarea sau chiar la creșterea masei musculare slabe, care în mod normal scade odată cu modificările hormonale și vârsta 35, 36, 37, Deși toate tipurile de antrenament pentru rezistență sunt benefice, cercetările recente sugerează că efectuarea mai multor repetări este mai bună, în special pentru reducerea grăsimilor abdominale Exercitarea aerobă cardio este de asemenea excelentă pentru femeile aflate în menopauză.

Studiile au arătat că poate reduce grăsimea din burtă păstrând mușchi în timpul scăderii în greutate 40, 41, Un amestec de antrenament de forță și exerciții aerobice poate fi cea mai bună strategie Sfaturi pentru pierderea greutății în timpul menopauzei Iată mai multe modalități de a vă îmbunătăți calitatea vieții și de a facilita pierderea în greutate în timpul menopauzei.

Dormi odihnitor și de calitate Obținerea unui somn suficient de înaltă calitate este importantă pentru obținerea și menținerea unei greutăți sănătoase. Din păcate, multe femei aflate în menopauză au probleme cu somnul din cauza bufeurilor, pierderea de grăsime tirozină nocturne, a stresului și a altor efecte fizice ale deficitului de estrogen 7, Psihoterapie și acupunctură Terapia cognitivă comportamentală, o formă de psihoterapie arătată că ajută la insomnie, poate aduce beneficii femeilor care prezintă simptome de estrogen scăzut.

Cu toate acestea, nu au fost efectuate studii în special asupra femeilor aflate la menopauză Acupunctura poate fi de asemenea utilă.

De ce menopauză face atât de greu să slăbești?

O revizuire a mai multor studii a descoperit că acupunctura poate crește nivelul de estrogen, ceea ce poate reduce simptomele și poate promova un somn mai bun 47, Găsiți o modalitate de a ușura stresul Alinarea stresului este importantă și în timpul tranziției menopauzei.

Pe lângă creșterea riscului de boli de inimă, stresul duce la creșterea nivelului de cortizol, care este asociat cu creșterea cum să slăbești în timp ce perimenopauză abdominale Din fericire, mai multe studii au descoperit că yoga poate reduce stresul și poate ameliora simptomele la femeile care trec prin menopauză 50, 51, Suplimentarea cu mg de picnogenol, cunoscut și sub numele de extract de scoarță de pin, a fost de asemenea demonstrat că reduce stresul și ameliorează simptomele menopauzei 53, Alte sfaturi pentru pierderea în greutate care funcționează Iată câteva alte sfaturi care vă pot ajuta la pierderea în greutate în timpul menopauzei sau la orice vârstă.

Mănâncă o mulțime de proteine.

sfaturi importante pentru a slăbi scădere în greutate 1 kilogram pe săptămână

Proteina vă menține plin și mulțumit, crește rata metabolică și reduce pierderea musculară în timpul pierderii în greutate 55, 56, Includeți produsele lactate în dieta dvs. Cercetările sugerează că produsele lactate vă pot ajuta să pierdeți grăsime păstrând masa musculară 58, Mâncați alimente bogate în fibre solubile.

Consumul de alimente bogate în fibre precum semințele de in, varza de Bruxelles, avocado și broccoli poate crește sensibilitatea la insulină, reduce pofta de mâncare și promovează pierderea în greutate 60, Bea ceai verde. Cofeina și EGCG din ceaiul verde pot ajuta la arderea grăsimilor, în special atunci când sunt combinate cu antrenamentul de rezistență 62, 63, Exersați alimentația atentă.

Asevedeași