Microbi intestinali pentru pierderea în greutate, Lipsa somnului si impactul asupra greutatii

Gut bacteriile joacă un rol în creșterea în greutate pe termen lung

Gut bacteriile joacă un rol în creșterea în greutate pe termen lung Noiembrie Ce gemeni ne-au învățat Creșterea în greutate se întâmplă atunci când consumăm mai multă mâncare decât ar putea să ardem și microbi intestinali pentru pierderea în greutate în greutate se întâmplă atunci când ardem mai multă energie decât consumăm. Dar de ce unii oameni par să mănânce tot ce vor și să nu câștige în greutate, iar alții par să câștige în greutate chiar dacă consumă cantități rezonabile de hrană?

Răspunsul, cel puțin parțial, poate fi găsit în bacteriile care trăiesc în intestinele noastre. Cele mai recente cercetări, publicate în Jurnalul Internațional de Obezitate, arată că persoanele care au o greutate stabilă de peste nouă ani sau își pierd greutatea, au un număr mai mare de tipuri diferite de microbi în intestine, mănâncă mai multe fibre și au o abundență mai mare de anumite tipurile de microbi intestinali.

microbi intestinali pentru pierderea în greutate

În ultimul deceniu, cercetătorii au descoperit că microbii din intestinul nostru au un efect puternic asupra diferitelor aspecte ale sănătății noastre. Studiile efectuate la șoareci au demonstrat că modul în care organismul transformă alimentele în energie depinde în mare măsură de diferitele tipuri de microbi pe care le are o persoană în intestin și de tipul microbilor pe care îi poartă.

1. Cum trăim în armonie cu bacteriile noastre?
  2. Cum recunoastem tulburarea bipolara.
  3. Mai grav este că marea majoritate a persoanelor cu obezitate recurentă nu numai că revin la greutatea de dinaintea dietei, dar iau tot mai mult în greutate cu fiecare ciclu de dietă.

Într-un studiu recent, cercetătorii din Israel au descoperit că șoarecii care au fost supuși unei diete yo-yo au câștigat greutate în comparație cu șoarecii pe o dietă constantă - în ciuda faptului că ambele grupuri au primit aceeași cantitate de calorii în ansamblu. Unul dintre efectele observate la șoarecii care au fost puse pe dieta yo-yo a microbi intestinali pentru pierderea în greutate o scădere a diversității intestinului microbiom.

microbi intestinali pentru pierderea în greutate

De asemenea, atunci când transplantează microbii de la cei care au diete yo-yo în intestinele dietelor non-yo-yo, șoarecii pe diete stabile au câștigat greutate - arătând că microbii modificați au fost cauza creșterii în greutate. Dar este relevant acest lucru pentru oameni? La om, comparând microbii în intestin la persoanele obeze și subțiri, oamenii de știință au demonstrat deja că oamenii slabi au mai multe specii de bacterii intestinale decât persoanele obeze.

Obezitatea la copil. Rolul antibioticelor și al infecţiilor

Ce gemeni ne-au învățat Până în prezent, însă, nu au existat experimente care să lege microbii intestinului de modificări ale greutății pe parcursul mai multor ani. Din acest motiv, am decis să facem o investigație în de femei din Marea Britanie, toate gemenii aproximativ jumătate dintre aceștia sunt identici.

Pierderea bruscă în greutate - Dr. Corina Nedelcu, Spitalul Monza

Participanții și-au măsurat greutatea corporală acum câțiva ani și, la acea dată, au răspuns la întrebări privind cantitățile și tipurile de alimente pe care le-au mâncat.

Le-am chemat din nou nouă ani mai târziu și, pe lângă măsurarea greutății, le-am cerut să ne dea o probă poo pentru a putea analiza bacteriile din intestin.

Lipsa somnului si impactul asupra greutatii

Am constatat că majoritatea femeilor au câștigat în greutate în cei nouă ani, dar acest lucru nu a fost explicat pe deplin de numărul de calorii din dieta lor când a început studiul. Deoarece sunt gemeni, a fost de asemenea posibil să se calculeze folosind diferențele dintre gemenii identici și non-identici cât de mult din creșterea în greutate poate fi explicată prin gene.

Asta inseamna ca exista alti factori, in plus fata de gene si calorii.

microbi intestinali pentru pierderea în greutate

Am descoperit că femeile care au mâncat cantități mari de fibre dietetice găsite în fructe, legume și cereale integrale au fost mai puțin probabil să câștige în greutate decât cei care au mâncat puțin fibre, chiar dacă au consumat aproximativ aceeași cantitate de calorii. Femeile care au pierdut în greutate sau au avut o greutate stabilă aveau, de asemenea, microbi mai diversi în intestinele lor.

Am reușit să identificăm microbi care diferă între femeile care au câștigat în greutate și cei care au pierdut în greutate. Majoritatea acestor microbi au fost deja descoperite la șoareci pentru a fi implicați în metabolismul energetic mai bun.

• Prevalența obezității a crescut semnificativ în ultimii ani, acest aspect devenind o problemă importantă de sănătate publică pe plan mondial, în special în țările dezvoltate.
  • Slabire perla
  • Bacteriile intestinale diminuează efectele dietelor

Aceste rezultate arată că studiile incitante la șoareci cu privire la modul în care microbii afectează creșterea în greutate sunt, de asemenea, relevante la om. Ele sunt, de asemenea, importante, deoarece vor permite grupului nostru și altor oameni de știință să investigheze cum să influențeze microbii intestinului unei persoane - folosind probiotice și fibre - astfel încât aceștia au un risc mai scăzut de a dezvolta obezitatea.

Alegerea Editorului.