Timp pentru a pierde grăsimea corporală

Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)

Pagina principala » Gestionarea greutății » Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală Deși s-ar putea să fiți tentat să încercați o dietă accidentală pentru a pierde în greutate rapid, probabil că nu veți obține rezultatele dorite.

Apa retinuta in tesuturi?

Aceste diete nebunești nu sunt sănătoase și, dacă reușiți să pierdeți orice greutate în afară de greutatea apei, probabil că veți reveni imediat după ce vă veți întoarce la mâncarea normală.

Ești mai bine după o dietă echilibrată și redusă, însoțită de exerciții fizice, pentru a pierde în greutate la o rată recomandată de 1 până la 2 lire sterline pe săptămână.

Cum să pierzi grăsimea corporală

Consultați-vă medicul înainte de a începe o nouă dietă sau un program de exerciții pentru a vă asigura că este sigur pentru dumneavoastră. De regulă, dietele de restricție vă limitează la câteva alimente sau băuturi, cum ar fi grapefruit, supă de varză, alimente pentru copii, legume sau limonadă, și reduc drastic numărul de calorii consumate zilnic.

Detoxiile și curățările detoxifiere, care adesea intră și în această categorie, sunt de obicei sub 1.

timp pentru a pierde grăsimea corporală

Consumul de calorii atat de putine poate duce la incetinirea metabolismului, crescand astfel probabilitatea de a va restitui orice greutate pe care o pierdeti pe unul din aceste regimuri restrictive. Potențial de timp pentru a pierde grăsimea corporală în grăsimi de patru zile Patru zile de dieting nu este de natură să ducă la pierderi de grăsimi mari, dacă există.

În primul rând, veți pierde greutatea apei și, în același timp, glicogenul dvs.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Exista doua probleme majore cu aceasta abordare: In primul rand, pierderea in greutate in urma dietelor foarte restrictive nu rezista aproape niciodata.

În timpul primelor săptămâni de scădere în greutate, puteți pierde mai multă mușchi decât grăsime, mai ales dacă nu exersați în timp ce taieți calorii. Adăugarea de formare de rezistență ajută la limitarea pierderii musculare. După ce vă întoarceți la obiceiurile alimentare obișnuite, corpul tău îți va reconstrui depozitele de glicogen și vei recâștiga majoritatea, dacă nu toată, greutatea apei, deoarece apa este stocată împreună cu glicogenul.

După o dietă accidentală, când începeți să mâncați din nou în mod normal, puteți obține și grăsimi corporale, ceea ce vă poate lăsa cu un procent mai mare de grăsimi corporale decât ați avut înainte de începerea dietei. Crash Diet Risks Dietele sub 1.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil. Tot ce trebuie să faceți, este să vă adaptați dieta și antrenamentul la obiectivul vostru fitness. Există multe greșeli pe care le puteți comite din neștiință. Aflați din articolul nostru 7 sfaturi despre cum puteți să vă luați la revedere de la grăsimea corporală și să vă mândiți cu o masă musculară bine definită.

Cu doar câteva calorii, deficiențele de nutrienți sunt probabil după doar o săptămână; în plus, dieta accidentală vă poate afecta permanent organele.

Oamenii care se ocupă de diete cu prăbușire foarte scăzută consumă uneori amețeli, iritabilitate, slăbiciune, crampe musculare și chiar atacuri de cord.

În timp ce cele mai grave dintre aceste efecte secundare, inclusiv moartea, sunt cel mai probabil la cei cu condiții de sănătate subiacente, nu trebuie să urmați acest tip de dietă timp îndelungat sau să recurgeți în mod repetat la o dietă pentru pierderea în greutate.

Dietul de patru zile pentru a pierde grăsimea corporală

O alternativă mai sănătoasă față de dietele accidentale O dieta sanatoasa, care nu elimina nici un grup alimentar, este cel mai bun plan alimentar. Pentru a timp pentru a pierde grăsimea corporală numărul de calorii pe care trebuie să vă mențineți în greutate curentă dacă sunteți bărbat, înmulțiți greutatea în kilograme cu 14 sau 15 dacă sunteți în primul rând sedentar sau cu 16 dacă sunteți puțin activi.

timp pentru a pierde grăsimea corporală

Dacă sunteți o femeie, înmulțiți greutatea în kilograme cu 12 sau 13 dacă sunteți sedentar și 14 dacă sunteți mai activ. Acest număr oferă un punct de pornire, apoi puteți crea un deficit de calorii de de calorii pe zi printr-o combinație de dietă și exerciții fizice, ceea ce este ceea ce trebuie să pierdeți 1 până la 2 lire sterline pe săptămână. Dacă scăderea caloriilor vă va face prea scăzută - sub de calorii pentru femei și de 1.

timp pentru a pierde grăsimea corporală

Încercați să vă potriviți în două sesiuni de antrenament de forță în fiecare săptămână pentru a construi muschi. În plus, trageți de minute de exerciții de intensitate moderată în fiecare săptămână, așa cum recomandă Colegiul American de Medicină Sportivă, pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate.

Ești exercițiu la o rată moderată dacă poți vorbi, dar nu cânta. Dacă nu sunteți sigur cum să planificați un program de exerciții fizice, consultați un profesionist de fitness pentru asistență.

  • Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.
  • Arde-ți grăsimea cu mine pentru fată
  • Vestea bună este că nu trebuie să cumpărați echipamente de fantezie sau cărți de dietă pentru a începe să pierdeți grăsime.
  • Pierdere în greutate mascul de 57 de ani

Asevedeași