Ip- 6 pierdere în greutate

ip- 6 pierdere în greutate

Miercuri, 8 ianuarieLife Natural Mic dejun Foto: YouTube Un mic dejun bogat în grăsimi contribuie la pierderea în greutate mai mult decât unul bazat pe carbohidrați, spune un nou studiu. Grăsimea consumată dimineața stimulează descompunerea grăsimii corporale, dar carbohidrații nu ameliorează metabolismul grăsimilor sau pe cel energetic.

ip- 6 pierdere în greutate ce este grăsime pierde

Un breakfast bogat în grăsimi poate îmbunătăți profilul metabolic, în vreme ce o masă de dimineață bogată în carbohidrați și o cină bogată în grăsimi pot spori riscul de sindrom metabolic, arată un studiu publicat în International Journal of Obesity.

Sindromul metabolic este o combinație de hipertensiune, obezitate și diabet. Autorii studiului au vrut să afle dacă ce mâncăm și când mâncăm pot influența greutatea corporală sau spori riscul de sindrom cardiometabolic.

ip- 6 pierdere în greutate pierdere în greutate pinterest

Ei au hrănit la prima oră șoareci cu alimente grase și au constatat că nivelul glucozei, tensiunea arterială, colesterolul cu înaltă densitate HDL și circumferința taliei au rămas normale. Pe de altă parte, șoarecii hrăniți dimineața cu carbohidrați și seara cu alimente grase au câștigat în greutate și adipozitate, au dezvoltat intoleranță la glucoză și au avut niveluri ridicate de trigliceride.

ip- 6 pierdere în greutate ovăz arde grăsime

Rezultatele arată că regimurile pentru scăderea în greutate trebuie să ia în considerare și momentul hrănirii, nu doar calitatea și cantitatea alimentelor. Citeste doar ceea ce merita.

ip- 6 pierdere în greutate Trebuie să slăbesc pentru bal

Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

Asevedeași