Ovăz rulat pentru pierderea în greutate

ovăz rulat pentru pierderea în greutate

Dieta cu ovăz a fost inițial dezvoltată ca un posibil tratament dietetic pentru diabet în[1] dar a face dieta de ovaz poate acționa, de asemenea, ca o metodă de control al apetitului, deoarece s-a dovedit că ovăz rulat pentru pierderea în greutate crește hormonii de control al apetitului. Înțelegerea beneficiilor dietei cu ovăz Fiți conștienți de modul în care funcționează ovăz rulat pentru pierderea în greutate făină de ovăz. Dieta cu fulgi de ovăz a fost inițial dezvoltată de Dr. Carl von Noorden ca o modalitate de a trata anumite cazuri de diabet.

În versiunea dietetică a lui von Noodren, pacientul consumă de grame de ovăz, - de grame de unt și de grame de albumină vegetală, care este proteină derivată din plante sau de la șase până la opt albusuri de ou. Pacientul gătește fulgii de ovăz cu apă timp de două ore și apoi se amestecă în unt și în albusurile de ou când se termină ovăzul.

ovăz rulat pentru pierderea în greutate

Această dietă este urmată timp de una până la două săptămâni și apoi pacientului i se permite să revină treptat la dieta normală. Știm mult mai multe despre nutriție și diabet, iar urmarea acestei diete ar putea fi foarte periculoasă pentru sănătatea ta și poate promova alimentația dezordonată. Dieta modernă din fulgi de ovăz constă din trei faze, în care începeți cu făină de ovăz simplă în laptele degresat timp de o săptămână. În a doua fază, puteți adăuga fructe în fulgii de ovăz dimineața și legume în fulgi de ovăz după-amiaza.

În a treia și ultima fază, puteți reveni treptat la dieta normală. Faza unu din această dietă este considerată extremă și nu este recomandată.

Înțelegerea beneficiilor dietei cu ovăz

Acest lucru vă va asigura că organismul dumneavoastră profită de beneficiile făinii de ovăz și nu vă va pune în pericol alte probleme de sănătate în timpul dietei cu ovăz. Vorbeste mai întâi cu medicul tău. În timp ce făina de ovăz este cunoscută ca o opțiune alimentară sănătoasă, aceasta trebuie consumată cu moderație, la fel ca orice altceva.

Dieta cu ovăz este o dietă extrem de restrictivă, foarte scăzută în calorii și nu furnizează toți nutrienții de care ai nevoie de la alte alimente. Dacă sunteți interesat de această dietă, trebuie să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră sau cu un dietetician înregistrat. Rețineți că o dietă restrictivă cum ar fi dieta din ovăz nu este durabilă pentru pierderea în greutate pe termen lung. De îndată ce te întorci să mănânci așa cum ai făcut-o înainte, vei câștiga greutatea chiar înapoi.

Dieta cu ovăz este structurată în jurul beneficiilor cunoscute pentru sănătate ale făinii de ovăz, care includ: [6] [7] Scad nivelul de colesterol Niveluri reduse ale tensiunii arteriale Îmbunătățirea sistemului imunitar pentru combaterea bacteriilor, ciupercilor, virusurilor și paraziților Ajutându-vă corpul să elimine deșeurile Un risc redus de diabet de tip 2 O sensibilitate îmbunătățită la insulină O creștere a hormonilor de control al apetitului Adăugând făină de ovăz la dieta ta Echilibrează-ți consumul de făină de ovăz cu alte mese sănătoase.

O dietă care constă numai din făină de ovăz chiar și cu unele fructe și legume adăugate nu este considerată o dietă sănătoasă, sigură sau durabilă și va trebui să mâncați și alte mese sănătoase.

ovăz rulat pentru pierderea în greutate

Pentru a vă asigura că corpul dvs. Ați putea apoi să vă terminați ziua cu o cină de ovăz cu legume. Du-te la cumpărături pentru consumabile înainte de a începe dieta. Înainte de a vă înscrie în dieta de fulgi de ovăz, ar trebui să faceți o listă de cumpărături cu ingrediente de care va trebui să începeți dieta.

Cum se gătește fulgi de ovăz în lapte

Luați în considerare ovăzul tăiat din oțel, mai degrabă decât ovăzul laminat sau instant. Deși vor dura mai mult timp pentru a găti decât ovăzul rulat sau instant, ovăzul tăiat din oțel are o textură cremoasă, care va face ca bolurile dvs.

Alegeți laptele degresat peste laptele integral.

ovăz rulat pentru pierderea în greutate

Laptele degresat va oferi cremositate pentru fulgii de ovăz, fără a adăuga prea multă grăsime. Laptele vă va ajuta, de asemenea, să mențineți un nivel sănătos de calciu pe toată durata dietei.

Sus Consumarea micului-dejun este un obicei zilnic al persoanelor cu "scadere in greutate", aceste persoane mentinandu-si greutatea dupa pierderi in greutate de cate 15 kg sau chiar mai mult pentru cel putin un an si chiar mai mult, pana la 6 ani. Chiar daca sondajul a fost efectuat de companiile producatoare de cereale, dietiticienii sustin mesajul — consumarea micului-dejun este importanta pentru a pierde in greutate. Un grup de cercetatori a efectuat un studiu urmarind mai mult de de fete cu varste cuprinse intre ani. Ei au observat ca persoanele care consuma cereale in mod frecvent prezinta mai putine probleme cu greutatea decat persoanele care nu consuma cereale.

De asemenea, puteți înlocui laptele cu albușuri de ou și unt pentru a varia aroma, deși laptele degresat are o valoare nutritivă mai mare. Cumpărați fructe și legume verzi pentru a pune în ovăz. Acestea ar putea fi fructe de pădure, cum ar fi căpșuni, afine sau mure, și legume verzi precum kale, broccoli și spanac. Începeți cu făină de ovăz simplă în lapte sau cu albușuri de ou.

Adăugând făină de ovăz la dieta ta

Pentru prima săptămână de dietă, ar trebui să pregătiți fulgi de ovăz de bază în lapte degresat sau cu albus de ou și unt. Dacă folosiți ovăz rulat, fierbeți 1 cană de lapte și adăugați ½ cană de ovăz. Lăsați ovăzul să gătească timp de 20 - 30 minute la foc mic, amestecându-le ocazional. Cu cât ovăzul este mai lung, cu atât vor fi mai moi. Lăsați ovăzul să gătească timp de o oră și apoi adăugați de grame de unt și de grame de albus de ou aproximativ ½ cană odată ce fulgii de pierdere în greutate imi Hong Kong au terminat de gătit.

Puteți adăuga, de asemenea, o cantitate de sare. Adăugați fructe în fulgi de ovăz dimineața și legume verzi noaptea.

  • 36 și nu poate slăbi
  • Cele mai bune locuri pentru a trăi pentru a pierde în greutate
  • Faina de ovăz este versiunea procesată a ovăzului brut, care probabil ar fi mai greu de preparat într-o masă comestibilă comparativ cu fulgii de ovăz, care a fost prelucrat pentru prepararea și prepararea mai ușoară.
  • Nu pot slăbi și simți balonat
  • Este orez fără gluten?
  • Se toarnă cantitatea necesară de fulgi de ovăz, se amestecă pentru a evita cocoloașe.

După o săptămână de ovăz cu lapte sau albus de ou, puteți adăuga fructe și legume în fulgi de ovăz. Ovăz rulat pentru pierderea în greutate ¼ ceașcă de fructe de pădure ca afine, mure, zmeură și căpșuni dimineața în fulgi de ovăz pentru a descompune monotonia din fulgi de ovăz simple și pentru a oferi corpului dvs.

  • Kinetoterapeut pentru pierderea în greutate
  • Modelul de grăsime pierde în greutate
  • Теплая, слегка покалывающая волна пролилась по всему его телу.
  • Opinii reale mult mai subtile
  • В тяжеловозах ходили какие-то низкорослые шестиногие монстры, очень послушные, сильные и умственно не слишком развитые.
  • За все время обратного путешествия он не подавал никаких признаков существования.

Puteți adăuga apoi ½ ceașcă de legume aburite, precum kale, spanac sau broccoli, în fulgii de ovăz noaptea. Aceasta va oferi substanțe nutritive, vitamine și minerale și vă va oferi o varietate pentru masa de cină. Reveniți la dieta dvs. Odată ce simțiți că dieta cu ovăz a fost benefică, de obicei aproximativ două-trei săptămâni de la data începerii, puteți începe să reveniți treptat la dieta normală.

Evitați să vă scufundați imediat în dieta normală, deoarece acest lucru poate duce la o creștere a nivelului de zahăr din sânge și poate fi dăunător pentru sănătatea dvs. Tăiați o făină de ovăz și înlocuiți-o cu o cană de bulion, însoțită de legume aburite. După o săptămână, puteți reduce făina de ovăz la o dată pe zi sau o dată la două zile. Faceți o porție de făină de ovăz pe zi, odată ce dieta a fost terminată. Deși s-ar putea să fiți obosit de făină de ovăz până la terminarea dietei de ovăz, ar trebui să încercați să încorporați încă fulgi de ovăz în masa dvs.

Începerea zilei cu fulgi de ovăz și fructe, îndulcite cu miere, poate oferi suficientă fibră pentru a vă ajunge dimineața.

Cum se face dieta cu ovăz

Faina de ovăz vă va împiedica să vă faceți foame până când este timpul pentru prânz. Pentru a menține un stil de viață sănătos în timpul dietei cu ovăz, trebuie să încercați să faceți cel puțin 30 de minute de exerciții blânde de două până la trei ori pe săptămână.

Aceasta ar putea fi 30 de minute de mers sau yoga. Efectuarea de exerciții săptămânale vă va asigura că veți pierde în greutate într-un mod sănătos și durabil, în timp ce faceți dieta de ovăz.

ovăz rulat pentru pierderea în greutate

Nu faceți nimic prea impozant sau intens atunci când luați o dietă foarte scăzută în calorii. Bea multa apa. Nu este recomandat să bei suc, sodă sau alcool în timpul dietei cu ovăz. În schimb, ar trebui să vă concentrați pe consumul a cel puțin una-două căni de apă după ce faceți exerciții fizice și una-două căni de apă în timpul fiecărei mese și între fiecare masă.

ovăz rulat pentru pierderea în greutate

Luați în considerare oprirea dietei dacă vă simțiți slab, aveți energie redusă sau alte probleme de sănătate. Dacă aveți probleme de sănătate și sunteți îngrijorat de sănătatea dvs. Medicul dumneavoastră poate apoi să stabilească dacă este sigur din punct de vedere medical pentru dvs.

Asevedeași