Modalități de a pierde grăsimea corporală acasă

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog, Account Options

Brațele sunt adesea considerate o zonă cu probleme, lăsând multe persoane care caută modalități de a pierde grăsimea suplimentară a brațului.

Cat pot slabi fara sa pierd masa musculara ?

Din fericire, există mai multe metode pe care le puteți utiliza pentru a slim down și tonifierea brațelor. Iată 9 moduri de a reduce grăsimea brațelor și de a promova pierderea în greutate generală. Concentrați-vă pe pierderea totală în greutate Reducerea spotului este o tehnică care se concentrează pe arderea grăsimilor într-o anumită parte a corpului tău, cum ar fi brațele.

modalități de a pierde grăsimea corporală acasă

Deși reducerea spotului este populară în industria fitness-ului, modalități de a pierde grăsimea corporală acasă studiilor au considerat că este ineficient. Un studiu realizat în persoane a arătat că finalizarea unui program de formare a rezistenței de 12 săptămâni folosind doar brațul non-dominant a crescut pierderea totală de grăsime, dar a avut un impact redus asupra zonei specifice exercitate 1.

Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

Un alt studiu mic de 12 săptămâni a descoperit că antrenamentul de rezistență care se concentrează pe un picior a fost eficient la scăderea grăsimii totale a corpului, dar nu a redus grăsimea corporală la picior care a fost antrenat 2.

Prin urmare, este mai bine să vă concentrați pe pierderea generală în greutate și să folosiți exerciții fizice pentru tonifierea mușchilor, mai degrabă decât pierderea de grăsime. În schimb, încercați să folosiți exerciții specifice pentru tonifierea mușchilor și concentrați-vă pe scăderea generală în greutate. Începeți ridicarea greutăților Antrenamentul de rezistență este un tip de exercițiu care presupune lucrul împotriva unei forțe pentru a construi masa musculară și a crește rezistența.

Ridicarea greutăților este un exemplu obișnuit.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

În timp ce este posibil să nu provoace pierderi de grăsime în brațe în mod special, poate ajuta la creșterea pierderilor generale de grăsime și la tonifierea brațelor pentru a le ajuta să pară mai subțiri.

De exemplu, un studiu de 12 săptămâni la 28 de femei cu diabet zaharat de tip 2 a arătat că efectuarea unui antrenament de rezistență la intensitate scăzută a promovat pierderea totală de grăsime în timp ce crește masa și forța musculară 3.

Un alt studiu efectuat în persoane a observat că antrenamentul de rezistență singur sau combinat cu exercițiile aerobice a fost mai eficient la creșterea masei corpului slab decât la exercițiile aerobice 4.

Construirea masei corpului slab poate ajuta la stimularea metabolismului și la creșterea numărului de calorii arse în repaus pe parcursul zilei 5.

Buclele bicep, extensiile tricep deasupra capului, presele aeriene și rândurile verticale sunt câteva exemple de exerciții care vă pot ajuta să vă tonificați brațele și să măriți masa musculară.

Mituri comune

Crește-ți aportul de fibre Adăugarea câtorva porții suplimentare de fibre în dieta dvs. Fibra se mișcă încet prin sistemul digestiv, ceea ce crește timpul necesar pentru a vă goli stomacul și vă ajută să vă simțiți mai des pentru mai mult timp 6, 7. Fructele, legumele, cerealele integrale, nucile, semințele și leguminoasele sunt câteva exemple de alimente nutritive, bogate în fibre, de care vă puteți bucura ca parte a unei diete sănătoase.

La rândul său, acest lucru poate sprijini administrarea greutății și vă poate ajuta să reduceți excesul de grăsime corporală.

Folie osmotica de slabit

Faceți mai multe Cardio Cardio este un tip de exercițiu care se concentrează pe creșterea ritmului cardiac pentru a arde calorii. Atunci când încercați să pierdeți grăsimea brațelor, inclusiv cardio în rutina dvs.

modalități de a pierde grăsimea corporală acasă

Studiile arată că cardio poate fi o strategie eficientă pentru pierderea în greutate și poate crește masa corporală slabă 12, 13, De obicei, este recomandat să faci cel puțin 20—40 minute de cardio pe zi sau între — minute în fiecare săptămână Jogging-ul, ciclismul, canotajul, înotul, săriturile și dansul sunt toate activitățile modalități de a pierde grăsimea corporală acasă vă pot ajuta să vă îndepliniți obiectivele cardio zilnice.

Reduceți carbohidrații rafinați Carburile rafinate sunt carbohidrați care au fost prelucrați, rezultând un produs final care este mai mic în mai multe vitamine și minerale cheie.

Arde rapid dieta cu grasime corporala

De obicei, carbohidrații rafinați au un conținut ridicat de calorii, dar săraci în fibre, ceea ce poate determina creșterea mai rapidă a nivelului de zahăr din sânge și să conducă la foame În timp ce aportul de cereale integrale este asociat cu scăderea în greutate și grăsimea pierdere în greutate kvitova, consumul de mai multe cereale rafinate a fost legat de grăsimea corporală crescută 18, 19, Exemple de carbohidrați rafinați care adesea lipsesc de nutrienți includ pastele, pâinea albă, cerealele pentru micul dejun și alte ingrediente preambalate.

În schimb, selectați alimente din cereale integrale precum quinoa, hrișcă, orz, ovăz, sorg și spelată și bucurați-vă cu moderație. În schimb, concentrați-vă pe alimentele cu cereale integrale și bucurați-le cu moderație.

modalități de a pierde grăsimea corporală acasă

Setați o microbi intestinali pentru pierderea în greutate de somn În afară de a face modificări la dieta și regimul de exerciții fizice, somnul suficient în fiecare noapte este un alt factor important de luat în considerare pentru pierderea grăsimii brațului. Mai multe studii au descoperit că somnul joacă un rol în reglarea apetitului și poate îmbunătăți, de asemenea, pierderea în greutate.

De exemplu, un studiu la nouă bărbați a descoperit că doar o noapte de privare de somn a provocat senzații crescute de foame și niveluri mai mari de ghrelin, un hormon care stimulează pofta de mâncare Încercați să setați un program de somn obișnuit mergând la culcare în același timp pe parcursul întregii săptămâni, evitând distragerile înainte de culcare și minimizând expunerea la stimulanți precum nicotină și cafeină.

Modalități de a arde grăsimea corporală acasă. Sfaturi pentru arderea grasimilor - scoaladeblog.ro

Rămâneți hidratat A bea multă apă în fiecare zi este foarte important când vine vorba de pierderea grăsimii brațelor. Unele cercetări sugerează că apa potabilă cu mese ar putea promova sentimentele de plinătate și scade cantitatea totală de alimente și numărul de calorii consumate 23, Cu toate acestea, asigurați-vă că selectați apă, ceai sau alte băuturi neîndulcite în loc de băuturi îndulcite cu zahăr, cum ar fi sodă sau suc.

Consumul regulat al acestor băuturi bogate în calorii poate provoca rapid adăugarea de calorii în plus și poate contribui la creșterea în greutate în timp Faceți exerciții cu greutate corporală Dacă nu aveți acces la o sală de gimnastică sau alergați la timp, efectuarea de exerciții cu greutate corporală este o modalitate excelentă de a îmbunătăți tonusul muscular în brațe și de a le părea slab.

modalități de a pierde grăsimea corporală acasă

Exercițiile de greutate corporală implică utilizarea corpului dvs. Este nu numai convenabil și favorabil bugetului, dar poate produce și rezultate destul de impresionante.

Asevedeași