Varsta de 60 de ani nu poate slabi, Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice

Descopera dieta pentru varsta de 50 de ani si doboara miturile

Ai urmat multe diete, dar, atunci când le-ai întrerupt, kilogramele s-au depus la loc. Te-ai gândit însă că fiecărei vârste i se potriveşte un anumit regim alimentar?

Alege dieta în funcţie de anii pe care-i ai! Limitează-ţi ieşirile în restaurante de tip fast food, mergi doar o dată la două săptămâni şi atunci comandă-ţi un hamburger cu salată şi un suc dietetic.

Dacă mănânci la cantina facultăţii sau cea de la serviciu, alege-ţi un meniu complet care să conţină carne sau peşte, legume şi pâine integrală.

varsta de 60 de ani nu poate slabi cum arăți când slăbești

Când ţi se face foame între mese este bine să ai la îndemână o gustare preparată de acasă  pentru a evita să-ţi cumperi alimente nesănătoase covrigei, biscuiţi sau chipsuri. La cină renunţă la pâine şi mănâncă legume şi fructe.

Optează pentru cele conservate sau pentru cele de sezon care sunt mai ieftine.

varsta de 60 de ani nu poate slabi pierderea speranței pierderea în greutate

În ceea ce priveşte mâncarea preparată sau semipreparată verifică-i cu atenţie conţinutul de grăsime. Cereale cu lapte 40 g cereale integrale şi ml lapteun fruct sau o felie de pâine cu şuncă presată.

varsta de 60 de ani nu poate slabi cum să obții pierderi de grăsime

Un iaurt natural degresat, un fruct sau ml suc natural de fructe. Un sendviş cu 80  g de pâine, 2 felii de jambon, 30 g brânză degresată, un fruct. Atunci când pui în farfurie, ţine cont că  porţiile voastre nu trebuie să fie egale.

varsta de 60 de ani nu poate slabi pot sa slabesc cu 5x5

Încearcă să le înlocuieşti cu un compot sau cu iaurt. Atunci scădere în greutate pepsină serveşti la masă ai grijă ca porţia ta să fie mai mică decât cea a partenerului.

Îţi creşte pofta de mâncare Diminuarea estrogenilor îţi creşte apetitul, mai ales pofta de a mânca între mese.

varsta de 60 de ani nu poate slabi centre de slăbire în pune

Deşi mănânci la fel ca înainte, te îngraşi mult mai uşor. Organizează-ţi micile capricii Pentru a nu te simţi frustrată după o masă copioasă, controlează mai bine ceea ce mănânci.

Printre riscurile cele mai raspandite pentru persoanele ajunse la o anumita varsta, colesterolul este un aspect foarte important, care trebuie tinut sub control. Iar pentru femeile trecute de 60 de ani, alimentatia devine o prioritate pentru o viata sanatoasa. Ovazul reuseste atat sa reduca nivelul de colesterol din organism, cat si sa intareasca sistemul imunitar, inima si nivelul de zahar din sange. Este foarte bogat in fibre si magneziu, absoarbe cantitati mari de apa, ceea ce va insemna ca nu iti va mai fi foame atat de des si reduce stresul oxidativ, o problema care cauzeaza aparitia ficatului gras. Nucile si alunele Folosite pe post de mici gustari pe parcursul unei zile, nucile si alunele reprezinta alegera excelenta pentru a reduce colesterolul rau si a-l creste pe cel bun.

Dieta recomandată Atenţie! Alimentele scrise cu albastru sunt permise doar o singură dată pe săptămână.

Joi, 01 august Ultimul update Miercuri, 16 septembrieOrganismul uman reacţionează diferit la dietele de slăbit.

Asevedeași