Cel mai dovedit mod de a slăbi

13 mituri despre slabit - interpretare-nume.ro
  1. Totuși, persoanele care doresc să slăbească trebuie să știe că există și strategii eficiente, susținute de știință, care pot fi de folos.
  2. Sustinerea convingerilor nejustificate poate duce la politici publice neinformate, recomandari clinice si de sanatate inexacte si o alocare a resurselor de cercetare neproductiva si poate distrage atentia de la informatiile utile, bazate pe dovezi stiintifice.
  3. Cum să pierzi grăsime fără a pierde forța
  4. Slabire roanoke va
  5. Obiective de ardere a grăsimilor
  6. Sfaturi pentru slăbit: Topul celor mai improbabile soluţii, care şi-au dovedit însă eficienţa
  7. Top 5 metode de slăbit eficiente - R a i n z P r o t o c o l
  8. DOVEDIT ŞTIINŢIFIC! Care e cea mai bună metodă de slăbit

Posted by dr. Este privit, în mare parte, ca o dietă eficientă, ce poate reduce rapid și sigur numărul de kilograme in plus. Cu toate acestea, studiile demonstrează că postul intermitent nu ajută doar la slăbit, ci ca ar putea aduce și alte beneficii majore pentru sănătate.

Iată cum funcționează, ce avantaje are și cum poate fi ținut acest post: Autofagia — mecanismul care stă la baza intermittent fasting Postul intermitent are la baza  autofagiaprocesul prin care corpul își poate consumă propriile celule si componente deteriorate. Identificarea genelor legate de autofagie în drojdie în anii 90 a permis cercetătorilor să deducă mecanismele autofagiei, ceea ce a condus în cele din urmă la acordarea premiului Nobel în fiziologie si medicină cercetătorului japonez Yoshinori Ohsumi.

Deci, autofagia este un cel mai dovedit mod de a slăbi de autoconservare prin care organismul îndepărtează și reciclează celulele moarte, ca și cum dulapul tău s-ar șterge singur de praf.

Diete eficiente de slabit rapid

Acest tip de dietă are la bază modelul omului primitiv care a evoluat pentru a putea funcționa fără hrană pentru perioade îndelungate de timp, omul care trebuia să-și facă singur rost de hrană și se întâmpla că în unele zile să nu găsească prea multă. Astfel se rezumă numai la apă. Pe lângă asta, postul apare în vechi ritualuri religioase, fiind și astăzi practicat în creștinism și hinduism, iudaism etc.

efecte de cafeină asupra pierderii în greutate

Deci această dietă se bazează pe post perioada de timp în care se consumă numai băuturi fără calorii și nu se consumă mâncare deloc care este alternat cu mesele obișnuite. Acest post nu te obligă să renunți la niciun aliment și nu are structura convențională a unei diete, nu ne amintește nici de dietele ieftine despre care nu există niciun studiu și care au la bază alimente care nu oferă corpului substanțele nutritive necesare.

Când organismul are un nivel scăzut de zahăr prin post, acesta aduce stresul pozitiv care trezește modul de reparație a supraviețuirii.

10 kg pierdere în greutate 1 lună

O cercetare recentă 1 arată că organismele care sunt hrănite conform regulilor intermittent fasting au o sănătate celulară semnificativ mai bună. O altă cercetare 2 concluzionează că autofagia declanșată de postul intermitent poate reduce țesutul adipos, poate crește nivelul de energie și poate chiar să încetinească procesul de îmbătrânire a celulelor. Date fiind aceste lucruri, am putea spune că autofagia este considerată unul dintre cele mai eficiente sisteme anti-aging de care organismul nostru poate profită.

ace de pierdere în greutate și ace

Beneficiile medicale dovedite ale postului intermitent Scăderea în greutate Probabil că acesta este principalul motiv pentru care majoritatea persoanelor încep postul intermitent. Pentru aceia dintre voi, avem veșți foarte bune! Eficacitatea intermittent fasting în ceea ce privește slăbirea este dovedită prin numeroase cercetări 3 4.

Mulți sunt de părere că slăbirea are loc datorită numărului scăzut de calorii implicat de post.

Beneficiile medicale dovedite ale postului intermitent

Cu toate acestea, metodă nu presupune omiterea completă a unei mese, ci doar decalarea ei, astfel încât corpul să poată avea un interval de repaus alimentar.

Un studiu 5 recent efectuat pe atleți de performanță a arătat că persoanele care adopta postul intermitent își pot scădea procentul de grăsime din corp, consumând exact același număr de calorii și aceeași proporție de macronutrienti glucide, lipide, proteine precum cineva care mănâncă la orice ora din zi.

Cu alte cuvinte, se confirmă faptul că postul intermitent nu funcționează doar pentru că ar putea limita numărul de calorii, ci datorită procesului de autofagie explicat anterior. Prevenirea și controlul afecțiunilor cardiovasculare Diferite studii 6 7 8 arată că postul intermitent are mult mai multe avantaje, în afară de reducerea greutății corporale.

De exemplu, acesta poate echilibra tensiunea arterială, poate reduce nivelul de trigliceride și poate diminua stresul oxidativ.

Astfel, o persoană predispusă la afecțiuni cardiovasculare își poate proteja sănătatea prin adoptarea postului intermitent. Un alt studiu 9 arată că subiecții cu cea mai mare predispoziție la boli ale inimii au avut numeroase beneficii în urmă postului: tensiunea arterială a scăzut, iar factorul de creștere de tip insulinic 1 IGF-1 s-a echilibrat în mod semnificativ.

În plus, indivizii cu probleme mari de greutate au o predispoziție mult mai mare de a dezvoltă diabet la un moment dat în timpul vieții.

Navigare în articole

Când vine vorba despre tratarea bolii, majoritatea medicilor recomandă, încă de la început, pierderea în greutate. Pentru acest lucru, o dietă bazată pe restricționarea caloriilor ar putea funcționa la fel de bine că postul intermitent, însă acesta din urmă poate ajută și în alte moduri.

Mai multe cercetări sugerează că intermittent fasting este o unealtă excelență pentru a scădea rezistență la insulină și nivelul de grăsime viscerală În plus, unele studii 12 13 chiar arată că postul intermitent, în unele cazuri, poate ține în frâu diabetul și chiar diminua sau elimina complet nevoia de medicamentație. Prevenirea anumitor tipuri de cancer.

Top 5 metode de slăbit eficiente

Majoritatea tipurilor de cancer pornește de la un fel de celule defecte;  organismul le recunoaste si le elimina, adesea folosind procese autofage.

De aceea, unii cercetători analizează posibilitatea ca autofagia să scadă riscul general de a dezvolta orice forma de cancer pe parcursul vieții. Autofagia scade odată cu înaintarea în vârstă, deci înseamnă că celulelor care nu mai funcționează sau ne pot face rău li se permite să se multiplice. Un alt studiu   14  spune că femeile supraponderale cu risc de cancer mamar care au ținut post intermitent 2 zile de post pe săptămâna, timp de 6 luni au reușit să reducă stresul oxidativ și inflamatia din corp, factori aflați în strânsă legătură cu dezvoltarea bolii.

Deși unii cercetători afirmă că autofagia și, implicit, postul intermitent pot preveni anumite tipuri de cancer, subiectul cere mai multe studii și dovezi în acest sens. Cum se ține postul intermitent Deși mulți cred că este vorba despre o dietă, postul intermitent reprezintă, mai degrabă, un pattern alimentar. Mai exact, nu există o lista cu alimente permise și interzise, ci intervale de timp în care este sau nu indicat consumul de alimente.

ŞTIRILE ZILEI

Cu alte cuvinte, 8 ore sunt alocate mâncatului normal, iar 16 ore sunt dedicate postului. O altă varianta des abordată este cea a postului extins, în care persoana nu mănâncă două din cele șapte zile ale săptămânii. În restul timpului, ea poate consuma oricâte mese dorește, la orice ora. Indiferent ce ore alegi, trebuie doar să te asiguri că respecți regulă esențială: un interval de minimum 12, preferabil 16 ore în care să nu consumi decât apă, ceai sau cafea, lăsând organismul să activeze procesul de autofagie.

Recomandări utile Dacă vrei să testezi și tu eficiența postului intermitent, începe prin a micșora intervalul în care iei mesele.

50 de sfaturi pentru o dietă de succes!

De exemplu, decaleaza-ți micul dejun cu jumătate de ora și servește cină cu cel mai dovedit mod de a slăbi ora mai devreme. Apoi, după ce te obișnuieșți cu ideea, încearcă să iei prima masă la ora 13, încheind ziua cu cină de la ora 21 sau chiar Jonglează cu intervalele de timp, astfel încât să găsești o varianta fezabilă, potrivită cu programul tău.

Chiar dacă intervalul de timp în care poți mânca este semnificativ mai mic, încearcă să nu consumi hrană în exces, cu gândul că ți se va face foame ulterior. Consumă cantități normale și mănâncă intuitiv, până simți senzația de sățietate.

Formular de căutare

Nu în ultimul rând, chiar dacă nu există o lista cu alimente interzise, încearcă să păstrezi o dietă cât mai echilibrată. Consumă cantități potrivite de proteine, legume și fructe proaspete, limitând zahărul și excesul de alimente procesate. Share this:.

Asevedeași