Obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate

dieta keto vs zero burta dietă

Linia de jos Haideți să ne confruntăm - există o cantitate copleșitoare de informații pe Internet despre cum să vărsați rapid kilogramele și să luați forma.

Dacă sunteți în căutarea celor mai bune sfaturi despre cum să slăbești și să o ții, acest număr de sfaturi aparent nesfârșit poate fi copleșitor și confuz.

  • Încercând să slăbească umorul
  • REVIZUIREA DIETEI CU DE CALORII: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - FITNESS -
  • Tabara de slabire vermont
  • Cea mai bună dietă - SuperDiet
  • dieta keto vs zero burta dietă

De la dietele care promovează alimentele crude până la planurile de masă care se învârt în jurul agităților și alimentelor preambalate, o nouă dietă moft pare să apară în fiecare zi. Problema este că, deși dietele foarte restrictive și planurile de mâncare de eliminare vor duce, cel mai probabil, la pierderea în greutate pe termen scurt, majoritatea oamenilor nu le pot menține și vor sfârși aruncând prosopul în câteva săptămâni.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Deși pierderea a 10 kilograme 4,5 kg într-o săptămână urmând o dietă moftură poate părea tentantă, realitatea este că acest tip de pierdere în greutate este adesea nesănătoasă și nesustenabilă. Adevărata cheie pentru pierderea în greutate sigură și de succes este să adopți un stil de viață sănătos care să se potrivească nevoilor tale individuale și pe care să le poți menține pe viață.

Următoarele sfaturi sunt modalități sănătoase, realiste de a vă readuce pe cale și de a vă îndrepta către obiectivele dvs.

Iată 25 dintre cele mai bune sfaturi dietetice pentru a-ți îmbunătăți sănătatea și a te ajuta să slăbești.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Completează fibra Fibra se găsește în alimentele sănătoase, inclusiv legume, fructe, fasole și cereale integrale. Unele studii au arătat că, pur și simplu, consumul mai multor alimente bogate în fibre vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să îl țineți departe 1, 2. Creșterea aportului este la fel de ușor ca adăugarea de fasole în salata, consumul de ovăz la micul dejun sau gustarea pe nuci și semințe bogate în fibre.

Zahar adăugat în șanț Adaosul de zahăr, în special din băuturile zaharoase, este un motiv major pentru creșterea în greutate nesănătoasă și probleme de sănătate precum diabetul și bolile de inimă 3, 4.

Cele mai bune 25 de sfaturi dietetice pentru a pierde în greutate și a îmbunătăți sănătatea

În plus, alimentele precum bomboanele, soda și produsele coapte care conțin o mulțime de zaharuri adăugate tind să fie foarte scăzute în nutrienții de care corpul are nevoie pentru a rămâne sănătos. Tăierea alimentelor cu conținut ridicat de zaharuri este o modalitate excelentă de a pierde excesul de greutate.

Prin urmare, citirea etichetelor nutriționale este o necesitate.

obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Faceți loc pentru grăsimi sănătoase Deși adesea grăsimea este primul lucru care se reduce atunci când încerci să slăbești, grăsimile sănătoase te pot ajuta efectiv să îți atingi obiectivele de slăbit.

De fapt, urmând o dietă bogată în grăsimi, bogată obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate alimente precum uleiul de măsline, avocado și nuci, s-a dovedit că maximizează pierderea în greutate în mai multe studii 5, 6.

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară

Mai mult decât atât, grăsimile te ajută să rămâi mai plin pentru mai mult timp, scăzând poftele și te ajută să rămâi pe cale. Minimizați distragerile Deși consumul de mese în fața televizorului sau a computerului poate să nu pară sabotaj dietetic, consumul în timp ce este distras poate provoca consumul de mai multe calorii și creșterea în greutate 7.

Muzică Terapeutică - Activează Hormonii fericirii si echilibrul psihic - 10 hz ~ ALPHA

Mâncarea la masa de cină, departe de potențialele distrageri, nu pierdere în greutate de chanel doar o modalitate bună de a vă reduce greutatea - ci vă permite, de asemenea, timp pentru a vă reconecta cu cei dragi. Smartphone-urile sunt un alt dispozitiv pe care ar trebui să-l rezervați în timp ce mâncați. Parcurgerea prin e-mailuri sau prin fluxul dvs.

Plimbă-ți calea către sănătate Mulți oameni cred că trebuie să adopte o rutină riguroasă de exerciții fizice pentru a pierde în greutate. Deși diferite tipuri de activități sunt importante atunci când încercați să vă formați, mersul este un mod excelent și ușor de a arde calorii.

obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate

De fapt, doar 30 de minute de mers pe zi s-a dovedit că ajută la pierderea în greutate 8. Scoate-ți bucătarul interior S-a demonstrat că gătirea mai multor mese acasă promovează pierderea în greutate și alimentația sănătoasă 9, Deși consumul de mese la restaurante este plăcut și se poate încadra într-un plan de dietă sănătoasă, concentrarea pe gătitul mai multor mese acasă este o modalitate excelentă de a vă păstra greutatea.

Mai mult decât atât, pregătirea meselor acasă vă permite să experimentați ingrediente noi și sănătoase, în același timp vă economisiți bani. Ia un mic dejun bogat în proteine Includerea alimentelor bogate în proteine, cum ar fi ouăle la micul dejun, s-a dovedit a beneficia de pierderea în greutate Nu-ți bea caloriile În timp ce majoritatea oamenilor știu că ar trebui să evite băuturile și băuturile, mulți oameni nu își dau seama că chiar și băuturile publicitate pentru a stimula performanța atletică sau pentru a îmbunătăți sănătatea pot fi încărcate cu ingrediente nedorite.

  • Pierderea în greutate astragalus
  • Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară | interpretare-nume.ro
  • Nu poate pierde grăsime din șolduri
  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • 5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Bauturile sportive, bauturile de cafea si apele aromate tind sa fie foarte bogate in calorii, coloranti artificiali si zahar adaugat. Chiar și sucul, care este adesea promovat ca o băutură sănătoasă, poate duce la creșterea în greutate dacă consumi prea mult.

obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate

Concentrați-vă să vă hidratați cu apă pentru a reduce numărul de calorii pe care îl beți pe parcursul zilei. Cumpărați inteligent Crearea unei liste de cumpărături și respectarea obiective bune pe termen scurt pentru pierderea în greutate este o modalitate excelentă de a evita cumpărarea impulsivă a alimentelor nesănătoase.

  1. 7 motive reale pentru care nu slăbești
  2. Ori mai rău, ai lucrat din greu să slăbești iar acum kilogramele îşi fac de cap şi revin?

În plus, crearea unei liste de cumpărături a demonstrat că duce la o alimentație mai sănătoasă și promovează pierderea în greutate 13, Un alt mod de a limita cumpărăturile nesănătoase de la magazinul alimentar este să luați o masă sau o gustare sănătoasă înainte de a merge la cumpărături.

Studiile au arătat că cumpărătorii înfometați tind să ajungă la alimente cu un conținut mai mare de calorii și nesănătoase Rămâneți hidratat Consumul de apă suficientă pe parcursul zilei este bun pentru sănătatea generală și chiar vă poate ajuta să mențineți o greutate sănătoasă.

Un studiu realizat pe peste 9. Mai mult decât atât, persoanelor care beau apă înainte de masă li sa arătat că consumă mai puține calorii

Asevedeași