Pierderea în greutate mintea asupra materiei

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Rezoluţiile mele pentru Noul An erau să renunţ la dietă, să nu-mi mai fac griji legate de greutate şi să fiu mai atentă la ceea ce mănânc.

pierderea în greutate mintea asupra materiei

Acum mănânc când mi-e foame şi am slăbit 4,5 kilograme. Aşa arătam eu la vârsta de 13 ani, când am început prima mea dietă.

Busting prin Platoul dvs. Pierdere în Greutate

Mă uit la fotografie şi mă gândesc că nu aveam nevoie de o dietă, ci de sfaturi în materie de modă. Râsete Dar eu credeam că trebuie să slăbesc, iar când m-am îngraşat la pierderea în greutate mintea asupra materiei, m-am învinovăţit, desigur. Aşa că, în următoarele trei decenii, am urmat diferite diete. Indiferent de dietă, puneam la loc aceeaşi greutate pe care o pierdeam. Sunt sigură că mulţi aţi trecut prin asta. Ca neurolog, mi-am pus întrebarea: de ce e atât de greu?

Evident, greutatea depinde de cât de mult mănânci şi de câte calorii arzi. Ceea ce multă lume nu ştie este că foamea şi energia sunt controlate de către creier, fără notarea obiectivelor de pierdere în greutate noi să conştientizăm asta.

E bine că nu trebuie să-ţi aminteşti să respiri când te uiţi cu atenţie la un film. Nu uiţi cum să mergi în timp ce te gândeşti ce să mănânci la cină. De asemenea, creierul are propria valoare a greutăţii, indiferent de ce crezi în mod conştient. Se numeşte greutate predefinită, dar este un termen derutant, pentru că de fapt desemnează un interval între aproximativ 4 şi 7 kilograme. Prin modul de viaţă adoptat, creşti sau scazi în greutate cu 4 sau 7 kilograme.

Dar e mult mai greu să te menţii în afara intervalului. Hipotalamusul, regiunea creierului care controlează greutatea corporală, emite semnale chimice în creier care îi spun corpului să se îngraşe şi mult mai multe semnale chimice care îi spun să slăbească.

pierderea în greutate mintea asupra materiei

Sistemul funcţionează ca un termostat, răspunzând semnalelor corpului prin reglarea apetitului, activităţii fizice şi metabolismului, pentru ca greutatea corporală să fie stabilă.

Asta face un termostat, corect? Păstrează constantă temperatură în casă când vremea se schimbă afară. Dacă încerci să schimbi temperatura în casă deschizând geamul iarna, setarea termostatului rămâne aceeaşi. Centrala va începe să funcţioneze până când termostatul ajunge iar la temperatura setată. Creierul răspunde în acelaşi fel la scăderea în greutate: prin diferite metode, va scheme piramidale de slabire greutatea corpului la nivelul considerat normal.

Dacă slăbeşti foarte mult, creierul crede că eşti flămând. Indiferent că înainte ai fost gras sau slab, răspunsul creierului este acelaşi. Ne-ar plăcea să credem că creierul ne poate spune dacă trebuie să slăbim sau nu, dar nu poate. Dacă slăbeşti foarte mult, ţi se face foame, iar muşchii consumă mai puţină energie.

Rudy Leibel de la Columbia University a descoperit că oamenii care au pierdut 10 la sută din greutatea corpului au ars între şi mai puţine calorii, pentru că metabolismul lor se reduce. E un număr mare de calorii.

Asta înseamnă că o persoană care a slăbit trebuie să mănânce pentru tot restul vieţii mai puţin decât cineva cu aceeaşi greutate, care a fost slab dintotdeauna.

Din punctul de vedere al evoluţiei, împotrivirea corpului la pierderea în greutate e firească. Când mâncarea era greu de găsit, strămoşii noştri trebuiau să-şi conserve energia ca să supravieţuiască; luau în greutate când aveau hrană, ca să reziste pe timp de foamete. De-a lungul istoriei omenirii, foametea a fost o problemă mult mai mare decât supraalimentarea. Aşa se explică un fapt trist, dar adevărat: Greutatea predefinită poate creşte, dar foarte rar scade.

Dacă v-aţi auzit vreodată mama spunând că viaţa nu-i dreaptă, la asta se referea. Râsete O dietă de succes nu scade greutatea predefinită.

  1. Slăbește și bucură-te de cea mai bună formă fizică a ta!
  2. Busting prin Platoul dvs.
  3. Pierdeți în greutate mașina
  4. Cel mai bun blocant de carbohidrați cum funcționează Produse de slăbire edmark.
  5. Смял его не только страх, но еще и чувство невыразимого одиночества.
  6. Не знаю.
  7. Ему было очень трудно уверовать в то, что Лиз сделал этот выбор по собственной воле, если ему было хорошо известно об альтернативе, реально существующей в Диаспаре.
  8. Arzătoare de grăsimi super

Chiar dacă ţi-ai menţinut noua greutate timp de şapte ani, creierul tot încearcă să te facă să te îngraşi. Dacă nu ai avea ce mânca, scăderea în greutate ar fi un rezultat logic. Dar în lumea modernă cu fast-food e greu sirop de slabire ne abţinem de la mâncare.

Diferenţa dintre trecutul ancestral şi prezentul cu hrană din abundenţă e motivul pentru care dr. Yoni Freedhoff de la Universitatea din Pierderea în greutate mintea asupra materiei ar vrea să-şi întoarcă pacienţii într-un timp în care mâncarea era puţină, şi este, de asemenea, motivul pentru care schimbarea industriei alimentare va fi cea mai eficientă soluţie împotriva obezităţii.

Kilograme multe - MINTE mai puţină

Din păcate, creşterea temporară în greutate poate deveni permanentă. Dacă îţi păstrezi o greutate mare prea mult timp, ani de zile, în cazul majorităţii oamenilor, creierul poate decide că acea greutate este cea normală.

Psihologii împart consumatorii în două grupuri: cei care se lasă în voia foamei şi cei care controlează ce mănâncă, prin voinţă, ca majoritatea celor care ţin regim. Să-i numim consumatori intuitivi şi consumatori raţionali. Interesant, consumatorii intuitivi sunt mai puţin predispuşi la excesul de greutate şi se gândesc mai puţin la mâncare. Consumatorii raţionali sunt mai vulnerabili la reclame, porţii mari şi bufete "cât poţi mânca", tinzând să mănânce prea mult.

O mică indulgenţă, cum ar fi o lingură de îngheţată, poate declanşa un apetit de necontrolat în cazul consumatorilor raţionali. În special copiii trec prin acest ciclu de abţinere şi apoi consum excesiv. Mai multe studii pe termen lung au arătat că fetele care au ţinut cure în adolescenţa timpurie au de trei ori mai multe şanse să devină supraponderale în următorii cinci ani, chiar dacă la început aveau o greutate normală.

Aceste studii au arătat că aceeaşi factori care au prezis creşterea în greutate au prezis şi apariţia tulburărilor alimentare. Unul dintre aceşti factori, atenţie părinţi, se referă la comentariile răutăcioase ale membrilor familiei despre greutatea adolescentului. Deci nu faceţi asta. Râsete Am lăsat aproape toate graficele acasă, dar n-am rezistat să nu pun măcar unul, fiindcă sunt foarte interesată de acest domeniu.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Râsete Acesta e un studiu care, pe o perioadă de 14 ani, a calculat riscul de deces, pe baza a patru obiceiuri sănătoase: consumul de fructe şi legume, practicarea de exerciţii fizice de trei ori pe săptămână, lipsa fumatului şi consumul moderat de alcool. Să ne uităm la persoanele cu greutate normală din studiu: Pe verticală se află riscul de deces, iar numerele zero, unu, doi, trei, patru de pe axa orizontală reprezintă numărul de obiceiuri sănătoase ale unei anumite persoane.

pierderea în greutate mintea asupra materiei

Aşa cum vă aşteptaţi, cu cât stilul de viaţă era mai sănătos, cu atât era mai mic riscul de deces pe durata studiului. Să vedem ce se întâmplă în cazul persoanelor supraponderale. Cei fără niciun obicei sănătos aveau un risc crescut de deces. Adăugarea unui singur obicei sănătos îi aduce pe supraponderali înapoi în intervalul normal.

În cazul persoanelor obeze fără niciun obicei sănătos, riscul de deces e de şapte ori mai mare decât al celor mai sănătoase persoane din studiu.

Un stil de viaţă sănătos e benefic şi persoanelor obeze. De fapt, dacă vă uitaţi doar la grupurile cu toate cele patru obiceiuri sănătoase, vedeţi că greutatea are o foarte mică influenţă. Puteţi prelua controlul asupra sănătăţii prin controlarea stilului de viaţă, chiar dacă nu puteţi slăbi şi menţine greutatea.

pierderea în greutate mintea asupra materiei

Pe diete nu te poţi baza foarte mult. La cinci ani după dietă, majoritatea oamenilor au crescut la loc în greutate.

  • Pierdere în greutate x2zero
  • Meu problema de peso era o produto de uma vida inteira de hábitos alimentares prejudiciais e falta de exercício.

Dacă vă gândiţi la asta, rezultatul tipic al dietelor e că, pe termen lung, ai mai multe şanse să te pierderea în greutate mintea asupra materiei decât să pierzi kilograme. Nu spun că trebuie să învățați să meditați sau să faceți cursuri de yoga. Mă refer la obiceiurile alimentare: învățați să vă înțelegeți corpul, ca să mâncați când vă e foame și să vă opriți când vă săturați.

pierderea în greutate mintea asupra materiei

Practic, luăm în greutate pentru că mâncăm când nu ne e foame. Cum să nu te îngrași? Permite-ți să mănânci atât cât vrei, apoi dă-ți seama ce te face să te simți bine.

Stai jos când mănânci și nu lăsa nimic să te distragă. Gândește-te la cum te simți când începi să mănânci și când te oprești și lasă foamea să decidă când te ridici de la masă.

Mi-a luat cam un an să învăț toate astea, dar a meritat din plin. Sunt mai relaxată ca niciodată în preajma mâncării.

pierderea în greutate mintea asupra materiei

Nu mă gândesc des la mâncare.

Asevedeași