Wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime,

Contează ce tip de exercițiu pentru sănătate/pierdere în greutate?

Account Options

Bineînțeles, arata teribil de plictisitor pe hârtie, dar în sala de gimnastică este mare lucru și te umfli foarte mult. Chiar începi să te întrebi de ce cuvântul plictisitor este asociat cu astfel de rezultate.

wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime

Antrenament mamar Groot Dar Boring ar fi putut fi inspirația pentru acest antrenament toracic, proiectat de antrenorul certificat ISSA și de două ori participant la căutarea modelelor masculine și musculare Robert Ciresi jr. Toate exercițiile par foarte familiare și exact asta este intenția. De asemenea, nu există programe fanteziste de recurență.

Obțineți obiective împreună!

Dar știi ce nu se demodează niciodată? Seturi grele de 10 repetări cu exerciții compuse. Presă bancă Nu încercați să apăsați perpendicular în sus, ci în diagonală. Începeți aproximativ din partea de jos a pieptului și terminați deasupra vârfului pieptului.

wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime

Coborâți încet barbellul și cu siguranță nu săriți pe piept. Folosește un spotter pentru acest exercițiu, deoarece intenția este să mergi cât mai wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime fără a-ți lăsa forma să sufere.

Din acest motiv, există site-uri precum CrossFit Brand Xunde un profesionist scalifică antrenamentul pentru în fiecare zi. De exemplu, vedeți diverse opțiuni pentru versiunea scalată a aceluiași antrenament aici.

Ciresi observă că trebuie să devină dificil de la a șaptea repetare, astfel încât este o adevărată provocare să faci 12 repetări.

Nu scurtați perioadele de odihnă cu ajutorul preselor de pe bancă; lăsați-vă mușchii să se recupereze între seturi.

wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime

Presând gantera oblic Apăsarea cu gantere pe banca înclinată este unul dintre cele mai eficiente exerciții de construire a masei pe pieptul superior. Puteți tensiona în siguranță mușchii cu cea mai grea halteră pe care o puteți mânui. Găsiți limitele cu cantitatea de greutate pe care o folosiți.

wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime

La fiecare două săptămâni, schimbați ordinea exercițiilor dvs. Și dacă doriți să înlocuiți ganterele cu o bară, nici asta nu este o problemă. Flye de cablu Expirați în timp ce vă ridicați brațele și vă întrerupeți o secundă când atinge punctul cel mai înalt.

8 CYCLES OF WENDLER 531 RESULTS

Brațele tale trebuie să fie perpendiculare pe piept și pământ. Apoi coborâți încet din nou. Puteți face acest exercițiu în timp ce stați în picioare, dar puteți, de asemenea, să alternați între o bancă plană așa cum se arată sau o bancă înclinată.

wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime

Acest lucru este mai ușor dacă întindeți puțin mâinile pe podea. Nu prea departe, este vorba mai degrabă de a avea senzația că întorci podeaua cu mâinile tale. Antrenament mamar.

wendler 5/3/1 pentru pierderea de grăsime

Asevedeași